You are viewing a single comment's thread from:

RE: 174-й день війни "Найважливіші позитивні новини" / 174th Day of War "The most important positive news"

in Team Ukraine2 years ago

Не треба було це все, що ти наробив починати.
У тебе два дні.
Граблі нічого не вчать?

Sort:  

Перед тим, як когось у чомусь звинувачувати спочатку поясни що ти саме хочеш?
Я пишу це пояснення не для тебе, а для людей, які не розуміють чому ти тут вишкіряєшся.

Якщо ти про грьобаний блюрт, в якому мені не то що часу не вистачає публікувати, навіть бажання не має витрачати свій час заради якихось токенів, які я взагалі не знаю як вивести. То вчора я отримав відповідь що про це подбає їхня технічна підтримка.

image.png

Звернення про прохання видалити мій контент із їх платформи ось тут - https://peakd.com/hive-165469/@motionup/blurtblogmotionup-stealing-my-content

А на крадений акаунт написав звернення видалити у тех. підтримку?
Чи тільки про себе думаєш як сухим з болота вийти в яке ти вляпався?