Хлопоти і цікава історія

in Team Ukraine4 months ago

FB_IMG_1703953963384.jpg

Привіт всім! Вже мабуть на повну готуете страви на святковий стіл. Наприклад я особливої наснаги не маю, відмічати свято. Зараз їде масово обстрілюваня країни, і дуже страшно стає.

Так трохи приготуемо і все, вже наварили холодцю.

FB_IMG_1703954003189.jpg

Достали консервацію, можливо завтра жо готуємо і на цьому все.

FB_IMG_1703585141206.jpg

FB_IMG_1703585131136.jpg

FB_IMG_1703585137904.jpg

FB_IMG_1703585134342.jpg

І поки я турботливо по заті хлопотала. Згадала одну історію яку мені повідала подруга яка в даний час пепебуває закордоном. Тож слухайте чи читайте.

Я люблю своїх сусідів всюди, де би я не жила... 🔥❤️🔥

Вже два рази драяла під'їзд, бо сусідські діти обмалювали, але хто крайній - біженка з України звісно...
І ось другий раз миючи якісь німецькі червоні слова піднімається турчанка і така - "Рідік, це Радік?"
А я така - "найн Радік, найн, відео алес зроблю і вам всім хана хто це намалював курва маць").
Вона зрозуміла добре, хоча і вроді не розмовляє українською.

Історія.
Іде вона з чоловіком (на хвилиночку, живе на третьому поверсі і коли вона свого чоловіка турка херачить, (бойова жінка), а потім виходить на балкон ми завжди здороваємося)
Так от підходить і каже що я не там припаркувалася. А мені і справді за чотири місяці лиш раз, два дні назад прийшов штраф за парківку не там. І повірте це тут рідкість за такий великий час... я і подумати не могла що біля свого дому, так як їздила по місту. І ледве той розмочений водою штраф замітила. Добре що замітила... 🤦‍♀️

Коротше я питаю "во паркінг ?" І знаєте, вона просто чоловіку щось сказала і він побіг шукати, а я просто сіла за руль.
Ну не та парківка, значить не та, покажи де та?
Повністю супроводили, заїхала в таке місце що хрін виїду, по 5см з обох сторін дзеркал.
Але що я думаю, чи може купити парківку чи раз в чотири місяці оплачувати той штраф? Хоча я вже зрозуміла що я на кручку в поліцаїв і їм це буде за щастя мені ставити штрафи.
А турки щасливі, зробили для мене добру справу!)))

Люблю своїх різносторонніх сусідів, і похер що у субботу о 7 ранку на моїй площадці сусід вибив двері і кричав на весь під'їзд на дружину, перевернулася на другий бік і все. Мені з України не привикати.
Відчула себе так ніби вдома!))) 🔥❤️🔥

Ось така цікава історія була.

Sort:  

Ох і смачні світлини! 😍 І цікаві історії. Так, наснаги відмічати свято теж немає... Але в мене і холодцю нема, тільки консервації! 😅

Ми раді дитини невелике свято.