Зимовий серпантин

in Team Ukraine6 months ago (edited)

FB_IMG_1702967276299.jpg

Привіт мої дорогі друзі! За певний час який я знаходжуся на платформі, я читаю різні дописи. І мені с кожним днем цікаво все перечитати. В кожному дописі є своя частинка життя, тобіш описаний бень. Як у кожної людини проходить день.

FB_IMG_1702037223888.jpg

FB_IMG_1702037169509.jpg

Цікаво читати і кожень день проходить особливо у кожного із нас. Хтось у турботах сімейних с головою окунаеться. А хтось весело проводит час , у кожного своя доля і свое життя.

А на вулиці ще зима, попереду ще два місяця. Яка вона буде невідомо.

FB_IMG_1702037298455.jpg

FB_IMG_1702037158838.jpg

Зима — красива і чарівна пора року, щедра на веселі ігри та розваги для дітей. Морозець залишає дивні візерунки на вікнах. Усе навколо вкривається білим килимом. Дітлахи полюбляють ліпити сніговика , покататися на санчатах та ковзанах, ну і звісно пограти в сніжки.

А ще взимку найвеселіші та найулюбленіші усіма свята: Різдво Христове, Новий рік. Всі наряджають ялинку, дарують один одному подарунки, їдять смаколики. І хоч ще цьогоріч справжня зима не дійшла до нас, і хоч ще природа не одягла свої нові шати, ми пропонуємо вам пройти веб-квест "Зимовий серпантин", щоб пригадати прислів'я, загадки, казки та мультфільми про зиму і відчути особливості цієї пори року, її красу.

Ось така вона зима.

Sort:  

Дуже надихаюча краса 🥰