Новий кліп вінницького нью-метал гурту THE EMERGENT

in Team Ukraine8 months ago

Пісня THE EMERGENT "Розбиті Вітражі" із альбому “SPLIT” вийшла ще на початку вересня 2023 року. А на днях на медіа-платформах з'явився кліп на цю пісню. Перше відео в новому 2024 році записано в студії друга музикантів, Тараса Пилипчука, - Studio 36.
Після виходу альбому з'явилося досить багато чудових відгуків від поціновувачів та знавців стилю. 'Дуже смачний рецепт музичних інгредієнтів', 'Так сподобався гурт, що в голосувалках за крайній гурт і альбом я голосував за The Emergent проти моїх улюблених Orbstruct', 'Інші гурти теж класні але таких вражень від музики я давно не отримував' і т.п.

00.jpg
Джерело

Текст пісні:

Хей ти, чуєш, чуєш ти людину в собі.
Чуєш тишу, чуєш тишу.
Дехто колись був але згорів.
Як тобі, як тобі, як тобі на самоті.
Допвподоби, допвподоби тобі, допвподоби тобі в темноті.
Я не ти і ти не я
І це не наша провина
Що наші погляди не схожі
Не схожі

Я не ти і ти не я
Це інша сторона
Що наші погляди ворожі
Ворожі

Але як що там хтось є.
Відрізняються просто.
Є пусті як ти, і складні прості.
Необмежений простір.
Як їм таким серед таких як ти.
Ніби розбиті вітражі.
Уламки цих вітрин.
Долі життів тиражі.

Я не ти і ти не я
І це не наша провина
Що наші погляди не схожі
Не схожі

Я не ти і ти не я
Це інша сторона
Що наші погляди ворожі
Ворожі
Ніби тиша в тій голові
На самоті і лише темрява
Ти робиш висновки не ті
Реалність не твоя уява
Хей, ти, чуєш, всі твої думки.
Не містять сенсів.
Коли ти хворий.
Летально хворий.
Своєю ненавистю або любовю.

Я не ти і ти не я
І це не наша провина
Що наші погляди не схожі
Не схожі

Я не ти і ти не я
Це інша сторона
Що наші погляди ворожі
Ворожі
Джерело