Пісня-присвята "Темна нічка"

in Team Ukraine3 months ago

Гарне тріо українських зіркових співаків, музикантів, артистів випустили чудову пісню-присвяту нашим хлопцям та дівчатам, які боронять Україну, нашим захисникам і захисницям. "Темна нічка" виношувалась автором, Олександром Пономарьовим, довгі місяці. Думки над змістом того, що хотів донести піснею до людей, не давали спокою. Та врешті, під час благодійної поїздки артист просто в авто написав цю композицію.
Виконувати свій новий твір Пономарьов запросив Михайла Хому (Дзідзьо) і Тараса Тополю. Кліп на "Темну нічку" було знято за два дні. У зйомках також взяли участь військові. А ще у кліпі використано документальні кадри, які були ексклюзивно надані артистам захисниками.
Цікавий символізм відбувся на знімальному майданчику. Весь час, поки йшла з'йомка, не було сигналів повітряної тривоги. А тільки-но режисер сказав: "знято", - увімкнулася сирена.
Олександр Пономарьов говорить, що отримав безліч повідомлень із вдячністю за цю пісню. Із цікавого - навіть Валерій Залужний подякував Олександру Пономарьову за новий трек.

"Я стільки дзвінків від військових не отримував за всю війну. І Залужний мені написав. Валерій Залужний написав: "Дякую дуже", а потім ще повідомлення: "Дуже-дуже". Від такої людини повідомлення це почути, то місія цієї пісні виконана. Взагалі я зараз не розрізняю військових. Для мене кожен військовий – це герой. Кожен, хто мені зателефонував, написав, надіслав відео з цією піснею, вони для мене важливі", - зазначив артист.
джерело

Вперше пісню можна буде почути наживо саме сьогодні, 20 квітня, на великому благодійному концерті «Україна переможе» у Палаці Україна.

Fullscreen capture 20.04.2024 95528.jpg
скріншот

Fullscreen capture 20.04.2024 95714.jpg
скріншот

Fullscreen capture 20.04.2024 95806.jpg
скріншот

Fullscreen capture 20.04.2024 95933.jpg
скріншот

0.jpg
джерело