Апґрейд комп’ютера. Відеокарта, накопичувачі, корпус

in Team Ukraine4 years ago

Як було зазначено в першому вступного дописі цього циклу компоненти, що вказані в заголовку поста я поки не збираюсь апґрейдити. Але ж висловити свої думки, щодо них мені ніхто не забороняє.

Почнемо з накопичувачів. Як рекомендують в інтернетах систему і програми варто встановлювати бажано на SSD диск, а для зберігання файлів згодиться традиційний жорсткий диск. І я цілком погоджуюсь із такою схемою і використовую її вже близько 5 років. Ще слід загадати, що на сучасних материнських платах з’явився новий формат роз’єму для дисків під назвою M2, який ще більше пришвидшує роботу комп’ютера і мінімізує займаний простір в корпусі.

Якби мені дозволяв бюджет я б ще докупив щось із модельного ряду цих новинок. Плюс додав ще би один звичайний SSD виробництва Kingston чи Transcend. А от із жорсткими дисками вибір простіший. Тут однозначно продукція WD. Зокрема модель WD Blue WD10EZEX свого часу придбав дві штуки таких по 680 гривень (ех були ж часи).

hdd.png

Стосовно відеокарт. В даному напрямку я повний профан. Увесь час, користувався або вбудованим відеоадаптером, або простими, так званими "затичками" з без вентиляторним охолодженням. Якось не виникало потреби в чомусь більш потужному.

Знову ж таки "інтернетні знавці" нині рекомендують купувати щось не нижче "GeForce GTX 1660 SUPER" і ще як варіант карти на базі чіпу "Radeon RX 580". Оскільки я не геймер і в майбутньому хороша відеокарта знадобиться хіба, що для рендеру та монтування відео. Наприклад, мені подобається ось така модель. Але думаю варто детальніше вивчити ситуацію з відео, можливо є щось оптимальніше.

vidokart.png

Щодо корпусів. Ця деталь комп’ютера для мене виконує суто функціональну роль. Тобто коробка для монтування компонентів. Головне, щоб там була хороша сталь (а не теперішня фольга), достатньо місця для всіх елементів та зручне розташування кнопок та місце для прокладання проводів.

Оті всі сучасні блимаючі корпуси із підсвіткою і оглядовими вікнами чи й взагалі із повністю прозорими боковими стінками зовсім мене не займають. Так, виглядають подібні моделі гарно і естетично. Та на мою думку то все більше для понтів ніж для реальної роботи.

korpus.png

А яку відеокарту і накопичувач для файлів порадили і купили б ви ??

Sort:  
 4 years ago  

У меня простая вмонтированная видеокарта) Комп покупал в прошлом году под майнинг ASH и под монтаж видео (даже при это видеокарте все происходит очень быстро при моей конфигурации)

Корпус традиционно простой и в открытом состоянии чтобы можно было все оперативно чистить от пыли)))

Да, сучасні вбудовані в проц відяхи часто кращі за звичайні "затички"

 4 years ago  

А я вот не уверен какая именно у меня

Коштовні відяшкі потрібні для сучасних 3д ігор :) Яка в тебе можно подивитись в списку пристроїв на контрольній панелі. В мене така собі відносно сучасна але середня за ціною
image.png

Congratulations @replicantua! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 1 year!

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking

Стосовно корпуса на мою думку добре коли е пилові фільтри. Гарне охолодження. Та як бонус вмонтований хаб для різних карт пам'яті. У мене coolmaster.