Перша річниця Hive

in Team Ukraine3 years ago

Отже, це сталося! HIVE відзначає свій перший прожитий рік. І незважаючи на все продовжує розвиватись. Наприкінці березня минулого року ніхто точно не знав куди заведе нас відділення від Стіміту. Але та підла і ганебна ситуація, спровокована підступним нарцистичним китайцем, спричинила явні зміни на краще.

Спільнота користувачів зробила свій вибір і тепер відбувається бурхливий розвиток. За кількістю додатків hive впевнено випереджає всі інші медія-блокчейни. І з кожним місяцем з’являються все нові. Наприклад, ті ж крипто ігри. Вони залучили до спільноти купу людей і зацікавили їх ознайомлюватись з блокчейн технологіями.

Але передусім поява та існування "Хайв" це приклад того, як однодумці, об’єднані спільною метою та поглядом на речі, здатні перемагати. І також не зупинятись на досягненому та створювати щось нове.

А ще не може не радувати те, що українське ком’юніті збільшується і приймає участь у розвитку блокчейну. За цей рік до нас долучилось чимало "свіжої крові". Нові автори, яких не було на Стіміті, додали цікавих розповідей про своє життя у різних його аспектах і власний погляд на події довкола. Сподіваюсь вони й надалі будуть писати цікаві оповідки, а не цікаві теми відсіються самі по собі. І класно, що більшість все ж намагається писати українською. (Не маю нічого проти інших мов та двомовних постів).

Дуже круто, що у нас є кілька програм підтримки творців. З’являються нові сервіси: для обміну криптовалюти (від @ua-promoter та @ex24), інтерфейс для постінгу (aeneas.blog), онлайн-магазин пива didcraftbeer.shop, гра "КриптоПивовар" (cryptobrewmaster.io). Та виникнуть ще й інші і ними користуватимуться в багатьох інших країнах.

Найбільшим же здобутком нашої спільноти, окрім авторів звісно, я вважаю наявність власної української біржі Cryptex24, яка не зважаючи на роботу в бета-режимі забезпечує надійну торгівлю. І при цьому дозволяє без зайвої мороки та додаткових комісій при конвертації, продати за гривню свої зароблені монети HIVE-HBD та інші криптовалюти. Так, торгівля на ній не надто жвава. Але це все через те, що варто більше звертати на неї уваги. І тому я закликаю не ходити на всілякі китайські бінанси, а хоча б регулярно наповнювати "стакани" на вітчизняних сервісах.

Стосовно себе. То завдяки тому, що відбулось утворення HIVE. Мені вдалося злити свої стіми і трохи оновити комп’ютер привівши його до якихось більш-менш сучасних характеристик. Сподіваюсь ще вийде накопичити на новий монітор. А ще через "Хайв" у мене з’явився матеріальний стимул більше читати книг, щоб потім написати свої враження. Тому поки залишаюсь тут, хоч на творчість із приходом весни, випадає все менше часу.

І ніби до свята ціна монети добряче підскочила. Що стане стимулом для нових вершин.

До речі, в якості подарунка до свята пропоную кожному на цьому тижні зробити хоча б один пост з увімкненою опцією для винагород PowerUp 100%. Або ж задонатити той сервіс чи автора який вам найбільше подобається.


Posted Using Aeneas.Blog

Sort:  

Дякую що згадали в дописі! Чим більша екосистема, тим краще🙂

А ще через "Хайв" у мене з’явився матеріальний стимул більше читати книг, щоб потім написати свої враження.

Ось це мені здається важливим.
Для себе я намагаюся йти таким шляхом:

  • зрозуміти навіщо взагалі я живу, що для мене є головним у житті, які мої основні принципи, як я хочу прожити своє життя;
  • після чого намагатися йти цим шляхом, і усе що я роблю має підпорядковуватися цим головним цілям (і прочитані книги, і написані тексти в тому числі);
  • і навіть моє перебування на Вулику, і мої тексти тут також мають узгоджуватися з цією глобальною метою.

Якщо йти цим шляхом, то моя мета перебування на Вулику набагато вища, ніж гроші, а гроші є додатковим приємним бонусом.

Чудовий стимул👍🏻

!WINE


Cheers @zelensky, Thank You For Inviting @replicantua To A Glass Of WINE.
At The Moment You Don't Have Enough WINE Staked To Order A Glass Of WINE From @wine.bot.
Please Refill Your Barrels By Directly Buying WINE From Marketplace & Make Sure You Have Atleast 25.00 WINE In Staked Wallet.

wine-greeting
Total Purchase : 24809.918 WINE & Last Price : 0.290 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 0.270 HIVE