Гутаперчеві пальчики, або мої восьминожки

in Team Ukraine3 years ago

Гутаперчеві пальчики, або мої восьминожки.

2021-04-01-20-07-43.jpg

Привіт , Hive !

Мені завжди подобалися восьминогі, за те, що вони вільні у прийнятті своїх рішень і можуть керувати своїм тілом, як їм заманеться.

Вони можуть проникати в судини, які, візуально, не можуть вмістити гостя.

Шульца восьминогів дуже сильні, спритні та гнучкі.

У цьому відео ви можете побачити як я дотримуюся шляху восьминогів).

Один татів друг, переглянувши відео, сказав, що мої пальці, це пальці павука, але, я думаю, що восьминіг, це більш відповідне порівняння.

Ще, це дуже весела гра.

Моє, старе відео, надихнуло мене намалювати восьминога.

Я сподіваюся, вам сподобався мій малюнок.

Щиро дякую за увагу !

До скорої зустрічі!

By @rikarivka.