Гра cryptobrewmaster. Чи дійсно можна заробити на пиво?

in Team Ukraine4 years ago

Вчора у всіх був вихідний і я вирішила, як звичайна людина піти трішки погуляти та розвіятись. Зустрілась із @wal.life, обговорили наше блогерство на Hive та придумали декілька крутих ідей на майбутнє. Ось фотодоказ 😊

IMG_20200719_17435401.jpeg

Але тепер не про це. Хоч вчора, в період нашої зустрічі, падав дощ це зовсім не допомагало врятуватись від задушливої погоди і тому мною особисто було прийняте рішення випити трішки пива, котре я собі дозволяю в «офіційні» вихідні без роботи. Валік цього не робив, адже мужчина за кермом і відповідальність на максимумі.
А сьогодні вранці я подумала, що було б не погано зрозуміти чи моя міні пивоварня від @cryptobrewmaster все-таки в перспективі може оплатити реальне пиво в якомусь закладі у випадку ось такого виходу в люди.
Давайте трішки пройдемось по моєму рюкзачку та подивимось які в мене запаси на сьогоднішній день.

www.cryptobrewmaster.io_gamelaptop 2 2.png

Зізнаюсь, тепер я більше «працюю» на те, щоб збільшувати кількість карток для пивоваріння в майбутньому. Адже, всі ми бачимо ось це віконечко із «Tasks» і я гадаю, що коли воно повноцінно запрацює, то там можливо будуть завдання зварити той чи інший сорт пива, або продати його, або ще щось подібне. Тому, щоб не втрачати потім час, тепер у мене період хом’яка – створюю запаси, інколи щось варю, інколи щось продаю. Скоро куплю декілька паків для тесту, але першочергово мені було цікаво, як все працює в чистому вигляді, без будь-яких вкладень.

www.cryptobrewmaster.io_gamelaptop 2 1.png

Методом простих обчислень я дійшла до того, що на сьогоднішній день, пройшовши ще декілька квестів, в мене буде достатня кількість інгредієнтів на створення 8 пляшок звичайного «European Lager» та 100% у мене повинна вийти 1 пляшка того ж лагеру, але вищої якості.

www.cryptobrewmaster.io_gamelaptop 2 3.png

В рюкзаку у мене вже є така ж кількість готового продукту, котре при бажанні можна одразу продати. А тепер давайте складемо все до купи та уявимо, що я продаю всі запаси в цю ж секунду та виводжу зароблені токени, щоб обміняти їх і витратити. Виходить наступне:
«European Lager» по ціні 15.19 – 16 штук = 243.04 CBM
«European Lager» по ціні 16.71 – 2 штуки = 33.42 CBM
Додаємо ці два показники, отримуємо 276.46 CBM і йдемо на https://hive-engine.com/ щоб побачити сьогоднішній курс на токен.

Screenshot_5.png

А тепер 276.46 CBM множимо на 0.01251 USD і отримуємо 3,45 USD, що в перерахунку на гривні складає – 95,18 UAH.
Згадуємо мій вчорашній день та ціну на замовлене мною пиво. Назва вилетіла з голови, але пам’ятаю, що бокал 0.5 коштував 31 гривню (або 1,12 USD) і що ми отримуємо? А те, що гра cryptobrewmaster дійсно заробила мені три бокали звичайного світлого пива без будь-яких вкладень. Першочергово здавалось, що три з половиною долара це якийсь дріб’язок не вартий уваги, але в перерахунку на пиво (а це основна ціль гри «заробити собі на нього») виходить не так вже і погано!
Звичайно, це було саме звичайне світле бочкове пиво в досить середньому за рівнем закладі, у когось іншого вся ця сумма могла піти на один бокал, а ще хтось може закупитись пивом в магазині по більш низькій ціні. Абсолютно неважливо де саме ви його придбали, важливо те, що ви заробили на нього в грі cryptobrewmaster 🙃
Ну і наостанок, посилання на гру, котре дає безкоштовний стартовий пакет карток - cryptobrewmaster.io

new logo.png

Sort:  

!BEER а якщо торгувати, то може бути й вдвічі більше)))

Я спостерігаю за криптовалютним експериментом, тому бачу, що подібне можливе )
Але от торгівля це не моє. Якось не везе, тому думаю над тим, щоб просто потрошки інвестувати на майбутнє без спроб "купівлі/продажу" для профіту, а просто чекати )

Прекрасна реклама для, думаю, за такий пост атори гри можуть і за свій рахунок пивом пригостити.

ахах ) ну на таке я не розраховувала, просто самій вже давно цікаво було порахувати що і як виходить, а тут прекрасна нагода була дізнатись актуальні ціни по закладам


Hey @scrodinger, here is a little bit of BEER from @stranger27 for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Гарні запаси. В мене поки скромніше :)

Дякую ) Нічого, наздогнати по запасам завжди можна )