You are viewing a single comment's thread from:

RE: Дайте відповідь з приводу націоналізму

in Team Ukraine2 years ago

Смолоскипну ходу я особисто вже декілька років сприймаю виключно, як річ, котра бісить вату та в якійсь мірі об'єднує людей у нас в країні. Такий собі лакмусовий папір на визначення "свій-чужий".
З приводу гасел погоджуюсь (якби не вони, сама пішла б в Одесі до них)! Ще давним давно, в Ужгороді потрапила на якусь націоналістичну ходу. Вірніше я просто вийшла з бару на перекур, а поруч йшли молодики та кричали оці всі гасла, котрі ще тоді здались мені дуже сумнівними і я розуміла, що пацани прочитали декілька постів ВК та вирішили по ним жити не вивчаючи все інше. І все це було ще до Майдану та війни. При цьому вони зробили максимально негативну рекламу нац.руху тим, що потім побили словацьких студентів, котрі приїхали до нас на екскурсію. Головна причина - вони не знали українську. *фейспалм
Я не уявляю, щоб реальні представники ОУН робили подібне.
Там все було доказано, були відео із камер спостережень і так далі. Тобто, аналогічно, як Вас мене бісить, що сьогодні нема тих розумних людей, а є виключно гра м'язами. Замість того, щоб щось відстоювати та боротись за щось вони вигадують собі міфічних ворогів, котрі насправді не є ворогами. Або просто є кишеньковою армією певних політиків. Всі знають про них.
Ну і часто густо на чолі певних так званих українських нац.організацій, взагалі, стоять російські нацисти (в прямому сенсі цього слова), котрі роблять тільки гірше.