Обирали пралку - купили ARDESTO

in Team Ukraine2 years ago

Брат жив недалечко від мами тому великі речі брав прати на своїй, старенька, радянська ще пралка, давно зламалася...
Словом, зайшли ми в інтернет обрати мамі нову пралку.
Ціна правда кусалися((
Пралка мала бути більш-менш нормальною, обов'язково з таймером, щоб видно було час що лишився. Щоб не томитися - а скільки ж ще їй працювати)))
Навіть у відомих торгових марок наявність таймеру сильно підвищувало ціну, а дивитися в сторону чогось невідомого брат не хотів.
А мене ж привабила пралка ARDESTO - дешева, з таймером, не бренд правда(( та я ж знаю що все воно як то кажуть "... з однієї бочки розливали" За анекдоту чому коньяк три зірочки кращий ніж коньяк п'ять зірочок.

Обирали-обирали - доки брат не здався, погодився на ARDESTO
лиш на зображенні пралки видно було що цифрове табло таймера ядовито-червоне. Правда в реальності хто його знай який би відтінок червоного був би насправді.

Першою несподіванкою було те що табло світилося приємним блакитним кольором, як полум'я газу))
Другою - тихий, плавний віджим. Я спочатку боявся танців пралки, я хотів її перевірити і встановив просто на підлогу)) Швидкість віджиму навіть обрав 800, замість 1000. А вона на диво виконала його просто чудово.
Правда наступного разу коли я все-таки хотів перевірити 1000 обертів довелося взяти рівень та виставити її горизонтально.
Пралкою ми були дуже задоволені.

Здається ще під час вибору я погуглив що воно таке ARDESTO а це ще й новий непоганий бренд, багато чого під ним виробляють.

І я трішки присів на ARDESTO))) що я накупляв розповім в наступних дописах.

Sort:  

Congratulations @sergeyk! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 700 upvotes.
Your next target is to reach 800 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!