Час для мрій і бажань.

in Team Ukraine2 years ago

Привіт друзі.
Впіймала себе на думці, що дні так швидко збігають. Лиш прокинулась, туди сюди і вже день добігає кінця.
І чомусь не має якогось логічного закінчення дня. Такого, знаєте як у книжках. День минув плідно і ти з насолодою, від зробленого, маєш право на відпочинок. Можливо я замало роблю, тому так почуваюсь. А можливо, хотіла б робити ще щось окрім того що роблю. Особливо гостро відчувається це під час війни, на психологічному рівні, бо ти хочеш бути корисним і допомогти Україні, щоб пришвидшити перемогу.
До речі, сьогодні 30 травня, о 14.20 за Київським часом, місячне затемнення. І це прекрасний період для загадування бажань, для переосмислення і зміни внутрішнього я на новий місячний цикл. Найкращий час в цей період це сьогодні - завтра. В такий період бажано позбутись усього негативу, сварок. Тут як в прислів'ї "Як ліжко застелиш, так і виспишся". Тож не відкладайте час, а приступіть до молитов за мир, за добро, за здоров'я. Час чітко і правильно бажати для себе і людства добра.
Чи знаєте як правильно це робити?

  1. Очистіть душу від метушні і тривог. Хто вміє може медитувати. Подякуйте Богу за все що у вас є.
  2. Приступіть до прохань. До бажань. До мрій. Але чітко їх висловлюйте в доконаному часі. ( Я здорова, я щаслива, я в безпеці, я живу в мирній країні, Україна перемогла, я з чоловіком і дітьми їду відпочиваю в Карпатах, на морі....)
  3. Складіть список справ, які ви плануєте зробити найближчим часом. Можна це записати.

IMG20220528212400.jpg

IMG20220528212459.jpg
Молімося за мир в Україні, а решта працею і натхненням усе можна здобути.
Подивіться яке прекрасне небо я позавчора сфотографувала перед заходом сонця. Магія природи.
IMG20220528185104.jpg

IMG20220528184614.jpg

А перед тим був невеликий дощ і подвійна веселка.
Як я сумую за часами, коли насолода від природньої краси не була подавлена війною.

Ділюся з вами якими фото.

IMG20220528185632.jpg

IMG20220528184917.jpg

IMG20220528184626.jpg

Sort:  

Фото насправді дуже красиві!

Хто, коханий, як не ти мене похвалить? ) Дякую

Я тепер більш об'єктивний 😉

ДУЖЕ ГАРНІ фото.

Дякую. Тут заслуга більше природи.

@tipu curate 💙💛 🇺🇦 💛💙