День матері

in Team Ukraine11 days ago (edited)

IMG_20240512_101057_1~2.jpg

В другу неділю травня в усьому світі відзначають день матері - свято, котре возвеличує радість (і обов'язок) материнства, коли діти різного віку та поколінь (навіть якщо тобі сорок чи п'ятдесят, ти все одно дитина для своєї матусі) мають можливість привітати своїх мам і подякувати за все. 😊

Сьогодні мої старші діти привітали мене також (хоча Максим також зробив один специфічний подарунок, дуже мене потішивши, хоча навряд чи він це планував 😄). І під наглядом тата вони зробили мені листівку (хоча Даринка звісно вже доросла дівчинка і вже все сама робить, допомога потрібна лише Маркіяну 😉)

IMG_20240512_101611.jpg

Тато зі слів старшого сина, який ще не вміє писати, написав у листівці мені побажання))

IMG_20240512_101638.jpg

Даринка слова свого побажання написала сама, а ще намалювала нашу родину 🤗

IMG_20240512_102150.jpg

Даринка самостійно купила мені шоколадку, невміло ховаючи її у холодильник ще у п'ятницю)) Про Маркіяна подбав чоловік, вручивши йому цукерки).

Ну а я хочу від себе побажати у цей жорстокий час війни не втрачати своїй дітей! Бо це справді жахливо, це неприродно, але з ми не маємо поки що сил подолати першопричину цієї війни - образу і ненависть мільйонів росіян на весь світ, але не на свою збочену та сп'янілу від крові владу! Боже, бережи на фронті синів та дочок України! 😥

Sort:  

Congratulations @shady! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - May 15, 2024