Милі дрібнички

in Team Ukraine4 months ago

IMG_20240108_142001.jpg

Привіт, друзі! Підвіконня рідко бувають порожніми, хіба що у вас пунктик на цьому. Переважно там просто назбируються, якісь дрібнички, які при бажанні, можна порозсовувати по своїх місцях - шухлядах, поличках, ящиках з іграшками. То ж краще самостійно задекорувати підвіконня, щоб вони милували око і не були пристанищем хламу.

Найпростіший варіант - вазонки і у мене є декілька горщиків з квітами. Але в мене немає, знову ж таки, маніакальної пристрасті заставляти кожен вільний квадратний сантиметр підвіконня кімнатними рослинами. Я більше люблю розставляти там якісь милі дрібнички, часто зроблені власними руками. Як, наприклад, оцей підсвічник із старої пляшки, яку я розмалювала сама, своїми руками.

IMG_20240108_141335.jpg

IMG_20240108_141308.jpg

А в цьому кошичку зберігаються інші дрібнички: сушена кукурудза (здається це просто декор 😊), сухі шишки (я підбираю старі соснові та ялинові шишки, потім роблю з них якісь прикраси, наприклад різдвяний вінок чи щось таке подібне), ароматичні свічечки, фігурка ангелика - милий безлад, що додає домашнього затишку домові)).

IMG_20240108_141721.jpg

IMG_20240108_141834.jpg

А оце кухонна поличка, спеціально призначена для таких декоративних дрібничок, спроектована з тією ж метою - додати атмосфери домашнього тепла та затишку на кухні 😊.

IMG_20240108_143226.jpg

На жаль, у мене в голові набагато більше ідей, які я не маю можливості поки що здійснити - і через брак часу, і через те, що фінанси часто треба спрямовувати на зовсім інші потреби, наприклад на відвідини стоматолога чи не кожного члена нашої сім'ї.