Паштет - то смакота

in Team Ukraine4 months ago

IMG_20231230_143516.jpg

Усім привіт! Ми дуже полюбляємо з чоловіком домашній печінковий паштет на сніданок. Його готую переважно я, але кілька разів і Тарас теж робив, там немає нічого складного. Переважно я відварюю і печінку (найкраще для цього підходить куряча печінка, з качиної теж нічого, а от свинячу чи телячу не люблю використовувати для приготування паштету). Але цього разу мені захотілося проекспериментувати, то ж я запекла курячу печінку разом з овочами в духовці, а тоді вже це традиційно перемолола усе це блендером.

IMG_20231230_143527.jpg

За рахунок того, що і овочі, і сама печінка гарненько підпеклися, то все це перемелене до однорідної маси все одно мало більш виражений та насичений смак, ніж коли зазвичай все це було зварене. Це був цікавий смак, я не можу сказати, що однозначно кращий, але вперше нам з чоловіком дуже сподобалося)).

IMG_20231230_143543.jpg

Такий печінковий паштет дуже смакує на свіжому хлібі чи багеті щойно з пекарні або ж на легенько підсмаженому вдома в тостері чи просто на пательні, із вершковим маслом (головне не потрапити на підробку, бо може зіпсувати увесь смак 🙂).

IMG_20231231_094551.jpg

Sort:  

Manually curated by ackhoo from the @qurator Team. Keep up the good work!