Плющ

in Team Ukrainelast month

P3163296.JPG

Привіт, друзі! Я завжди мрія про альтанку, оповиту плющем. У нас ще навіть власного будинку не було, але я вже мріяла про таку альтанку 😊. Про будинок теж звісно, найбільше, особливо про велику та сучасну кухню. То ж це вже ми маємо, кухню, а от з будинком треба ще працювати. Проте може якось вийде і альтаночку зробити маленьку? От через це я і приглядаюся в лісі до плюща під час прогулянок, мріючи, як він обплітає альтанку))

P3163295.JPG

P3163294.JPG

А яке красиве в плюща листя))) Наче вирізьблене 😊

P3163293.JPG

P3163292.JPG

Sort:  

ох ці мрії...плющ є, а альтанки нема))) чи й плюща нема...в лісі...
я теж багато про що мрію))) гарна ідея до наступного допису, дякую за ідею))

Та будь ласка! Це бути допис про те, про що мрієте ви?))

ага...про нездійсненні мрії))) я їх можу наплодити... а життя то одне((

Хіба що ви кіт))