Яблучний штрудель з ягодами

in Team Ukraine4 months ago

штрудель.jpg

Привіт, друзі! Я вже неодноразово згадувала, що цього року наморозила велику кількість ягід в морозилці - вишень, малини, ожини і навіть полуниці. Це дуже зручно, їх можна використовувати мільйоном способів 🙂. Наприклад, я чи не щодня варю компом для дітей, бо вони його дуже люблять. А також такі ягоди не гірше за свіжі підходять для різноманітних ягідних начинок. Цього разу я вирішила додати трохи ягід до яблучного штруделя. Яблука були куплені в найближчому супермаркеті за досить привабливою ціною, бо свої вже закінчилися. Цього року був просто мізерний врожай, сад наче відпочивав після минулорічного рекорду. То ж я вирішила хоч домашніх ягід додати)).

Рецепт цього разу не наводитиму, це я вже робила і, мабуть, кілька разів 🙂. Хто дуже забажає, напишу в коментарях. Або дам посилання 😉. Лиш ще раз нагадаю, що у штруделі дуже важливо розкатати тісто максимально тонко, щоб якомога більшу масу становила начинка)).

За цим процесом з цікавістю спостерігали діти. Маркіян все намагався підкотити до себе ягідку)). А Даринка приглядалася, може вже наступного разу буде мені допомагати. Вона вже деякі страви готує. Наприклад, кульки з молоком)).

IMG_20240107_132211.jpg

IMG_20240107_132137.jpg

Я люблю імпровізувати, то ж цього разу мені сяйнула думка до класичної для штруделя начинки ще додати гарбуза).

IMG_20240107_132232.jpg

Ну все, начинки достатньо, пора загортати штрудель і ставити його пектися в духовку. Перед тим його змащую яйцем.

IMG_20240107_132524.jpg

IMG_20240107_132535.jpg

Ну ось наш смачний штрудель і готовий. Пора іти ласувати! 😊.

P1072725.JPG

P1072722.JPG

Sort:  

Яка смакота 🥰🍰

Дякую!))

Виглядає дуже смачно, впевнений що так воно і є)

Дякую.