Затишшя перед снігопадом

in Team Ukraine5 months ago

IMG_20231126_110829.jpg

Ні, це не якийсь візуальний ефект чи оптична ілюзія (я про перше зображення з двома алеями в парку, що сходяться докупи). Це звичайне фото двох вимощених тротуарною плиткою доріжок у парку, просто вони сходяться докупи, а за рахунок того, що дерева без листя і у парку видно дуже далеко, доріжки можна проглянути по всій довжині і вони здаються дуже довгими і однаковими. І дерева однакові. Тому якось воно так здається.

А загалом я спізнююся, не встигаю за погодою. Сьогодні он у нас який снігопад, а я тут осінні фотографії викладаю)). Та то нічого, зимові фотографії будуть завтра, а у мене накопичилися гарні фото з осені, чому б ними не поділитися? 😉

IMG_20231126_110816.jpg

Хоча і осінні фото з морозцем, адже зранку дорогу притрусило легким снігом, просто його ніде, окрім як на дорозі не видно, настільки тонкий шар снігу чи то пак снігової крупи там).

IMG_20231126_110626.jpg

Ось тут теж трішки скупого снігу на узбіччю. І низькі похмурі хмари, які вже незабаром розродяться справжнім потужним снігопадом.

IMG_20231126_111544.jpg

І навіть на фоні цих яскраво-оранжевих чи то ягід чи то райських яблучок видно трішки снігу на дорозі. Все ж таки морозець зранку не дав снігу одразу розтанути.

А сьогодні у нас сипле з самого зранку і вже немає таких чистих доріг на цьому фото. Завтра я вже поділюся більш зимовими фото)). Всім гарного вечора! Сподіваюся, що мені вдасться трохи поспати 😔.

IMG_20231126_110439.jpg

IMG_20231126_110334.jpg

Sort:  

Manually curated by ackhoo from the @qurator Team. Keep up the good work!

Thank you so much! 🙂

You're most welcome! :)