Живі троянди краще!

in Team Ukrainelast month

IMG_20240511_170702.jpg

Привіт, друзі! Нещодавно, минулого тижня, у нас з чоловіком була ріниця розписки, тобто тоді ми стали офіційно подружжям в очах держави. І хоча для нас більш важливіший шлюб у церкві, це коли було власне весілля, пізніше, все ж ця дата також важлива. І цього року ми вперше за час великої війни провели його разом, бо були розлучені у попередні два роки. Зараз ми знову разом і я цьому дуже рада, бо я не уявляю як би я впоралася із трьома малими дітьми сама.

Чесно кажучи, ми обидвоє забули про цю дату, але чоловікова сестра має кращу пам'ять, то ж вона нам нагадала 😉. І чоловік, будучи в місті, вирішив зробити мені невеличкий подарунок. Як він мені потім зізнався, він спочатку вирішив купити звичайний букет троянд, але потім подумав - що живі троянди, які потім можна висадити - набагато краща ідея 😊. І я з ним цілком згодна))

IMG_20240511_170643.jpg

IMG_20240511_170611.jpg

IMG_20240511_170554.jpg