Мій теханаліз ціни Hive станом на 04/08/2023 / My technical analysis of hive price for 04/08/2023

in Team Ukraine9 months ago

На момент написання посту на добовому графіку Хайва вимальовується наступна картина:

З моєї точки зору, ціна доволі довго рухалась в межах низхідного клину, прорвала його і тепер має відпрацювати рівень 0,60 USDT. Після прориву клину хайв рухався в бічному палалельному каналі і зараз знаходиться на його нижній лінії.

Якщо ця лінія підтримки витримає до завтрашнього ранку, то сформується нова бича фігура - висхідний трикутник (на малюнку зображений жирними лініями). І ціна піде на прорив цього трикутника з локальною ціллю 0,44- 0,45 usdt. (зелена стрілка)

З іншого боку, якщо ціна хайв опуститься нижче 0,34, то скорішее за все відбудеться ретест пробитого клину в районі 0,30 і зростання до 0,60 почнеться вже після ретесту.

Таким чином моя поточна стратегія наступна:

Потрібно дочекатись або явного відскоку для покупки (рівень 0,365 і вище), або ж явного прориву лінії (нижче 0,34) підтримки для короткосрокових продаж. При цьому мій основний сценарій - рух вгору

Тепер чому я гадаю що основний рух - це вгору. Справа в тому, що на 4х годинному чарті:

Стохастик RSI внизу дає сигнал вгору.

А біткоїн на недільному графіку формує свічку дожі на лінії Болінджера.

Дожі, на мою думку, вказує на закінчення корекції і продовження руху вгору.

І останнє що я хочу вам показати, це мій графік кросс-курсу хайва проти біткойна:

Тут на недільному графіку також видно низхідний клин - а це бича фігура росту. Вважаю що при рості біткойну, котрий почнеться через декілька днів, хайв почне зростати швидше, і на піку росту, в районі 0,00003000 буде добре короткосроково продати хайв за біток.

Хоч торгувати на кросс-курсі не так прибутково як проти usdt, проте більш безпечно, оскільки в довгостроковій перспетиві будуть зростати обидві криптовалюти. Проте на данний момент вигідніше за все тримати кошти в хайві. Що я і роблю :)


Sort:  

Дякую!!!

!PIZZA

PIZZA!

$PIZZA slices delivered:
@stranger27(2/5) tipped @cranium