Рибалка і рибак!!!

in Team Ukraine4 years ago (edited)

image.png

Ось одного разу я схотів рибалити, взявши вудку й наривши черви я вирушив рано в ранці на рибалку.
Прийшовши до лиману я в перше закинув вудку в воду. Підождавши кілька хвилин я потягнув вудку на себе, та ось чудо на гачку потрапив карась грам на чотириста.
Так я впіймав першого карася. тільки положив карася в гамак й закинув вудку на те місце де клюнув перший карась на щасливе місце, ще трохи почекав на кльов, та не дочекавшись клювання знову підняв вудку. Цього разу на вудці висіло щось громадне. Та не довго це був дзеркальний Карп розмір його був сантиметрів п'ятдесят.
Так і зловив Карпа на кіло двісті грамів. Більше я й не ходив на рибалку.
Та є одна поговірка у рибаків"Хороший рибак по кльову мусить знати, як рибку звати".
Є ще одна поговірка
"На голу вудку риба не йде"так і я ловив рибку на голу вудку.
image.png