Антиваксерська історія, "как ви ета любітє"

in Team Ukraine2 years ago

image.png

Після першої дози вакцини Pfizer в мене почало боліти серце; я прочитав, що такі ускладнення відносно типові і швидко проходять (там же писало, що переваги від вакцини набагато вищі, ніж потенційні ризики від захворювання на ковід). Після другої дози важкість в грудях не проходить уже тиждень. Я продовжив читати з різних онлайн ресурсів - виявилось, що в рідкісних випадках запалення серцевого м'яза може приводити до інфаркту і смерті. Навіть жінка-лікар, яка реєструвала мене на вакцинацію, вважала, що "серце не знає, що мені зробили ін'єкцію в руку - знає голова". Але вона же сказала, "Чому ви не звернулись у перший раз до кардіолога? Тому що ви такий, як всі."

І лікарів можна зрозуміти, бо люди себе накручують, коли читають забагато про побочку. І вона у них може з'являтись саме внаслідок накручування. В моєму випадку все по-чесному: спочатку побочка, потім прочитав.

Та і який зв'язок між серцем та mRNA вакцинацією, справді?

Вірус вражає тканини легень, серця і мозку. Після перенесеної хвороби природні антитіла організму зосереджуються саме в цих тканинах. Якщо вакцинувати людину із природнім набутим імунітетом, то може виникнути перехресна реакція, внаслідок якої організм нападає на власні тканини. Я не розумію цього механізму з очевидних причин, я не медик. Я переповідаю прочитане. Один із науковців попереджав про такі наслідки. Гірше всього, що шкода завдана таким чином вакциною може бути незворотною.

Якщо це важливо, я можу дістати посилання на англомовні ресурси, з яких я взяв цю інформацію.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8629102/
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/safety/myocarditis.html
https://noorchashm.medium.com/already-or-had-a-covid-19-infection-or-think-you-did-b282f9471605
https://doctors4covidethics.org/urgent-open-letter-from-doctors-and-scientists-to-the-european-medicines-agency-regarding-covid-19-vaccine-safety-concerns/
Їх легко перекласти через вбудовані чи загальнодоступні онлайн перекладачі. Причому це "свіжі" новини, датовані Груднем 2021 (більш ранні з Листопада).

Зараз питання:

  • чи зворотні подібні реакції?
  • скільки часу потрібно, щоб відновити організм?
  • як пришвидшити відновлення?

Якщо в вас є посилання на ресурси, що дають цю інформацію, або особистий досвід - поділіться, будь-ласка.

Мудрі ті люди, як виявилось, хто сидів до останнього вдома на самоізоляції, а на роботу діставався виключно на своїх двох. Навіть ті, хто купив сертифікат (після перенесеної хвороби), виявились правими.

Це виявилось уже після того, як держава переконала нас ломити двері в пункти вакцинації фактичним примусом, звільненнями, загрозою штрафів та ізоляцією. Через бюрократію, отримати папірець про перенесену хворобу (та набутий імунітет, що звільняє від обов'язку вакцинуватись) було практично неможливо: обов'язковим було відповідне заключення лікаря. І це у ті часи, коли (ходять слухи) кількість ковід-діагнозів свідомо применшувалась. Всі, хто переніс хворобу на ногах, чи отримали "оптимістичний" хибний діагноз, чи забули взяти довідку - автоматично пролетіли.

З іншого боку, інтелектуали-журналісти розкривали історичну користь вакцинації і сміховинні спроби "антиваксерів" усіх часів зупинити чи очорнити кампанію вакцинації. З іншого боку, свої же співвітчизники - сучасна вакцинована еліта, одарована всезнанням і царською самовпевненістю - сунули свою експертну ненависть всім під ніс.

Висновок напрошується очевидний, нікому не довіряй. Ні державі, ні медіа, ні світового масштабу фармацевтичним компаніям. Ти ж не винуватий, що вони систематично зраджують твою довіру. Читай самостійно гору ресурсів, особливо якщо вони суперечать одне одному. Спілкуйся зі знайомими по-максимуму. Приймай самостійні, відповідальні, проінформовані рішення. Зроби до вакцинації тест на антитіла. Вибирай стару-добру перевірену часом "мертву" вакцину (наприклад, китайську CoronaVac), від якої немає такої кількості та різноманіття "побочки". Не будь "як всі", піди до лікаря, якщо є скарги.

Зараз я буду виходити на зв'язок зі своїм сімейним лікарем, і копати далі будь-яку інфо стосовно цього.

Якщо мене попустить і я буду почуватись так само НОРМАЛЬНО, як до вакцинації - немає жодних проблем, я напишу заспокійливий пост. Не стісняємся лишати свій слід в коментарях і робити репост - може це спасе чиюсь невинну душу.

Sort:  

Я не можу себе віднести до антивакцинаторів, в принципі ми бачимо статистику, що є кореляція: в країнах, де вакциновано більшість населення - смертність від коронавірусу нижча.

Але читав дослідження, що набутий імунітет сильніший від вакцинації. Оскільки сам перехворів на початку епідемії, коли був у відрядженні закордоном, то тепер не вакцинуюся. Намагаюся більше ходити пішки на свіжому повітрі, хоча б трохи навантажувати організм якимись фізичними вправами, завжди після душу обливаюся холодною водою. Ці три речі суттєво підвищують імунітет, що також збільшує шанси на більш легкий перебіг хвороби.

Трохи бентежить поспіх, із яким було створено усі вакцини, що трохи підриває довіру до неї. В декотрих знайомих також були побічні ефекти від вакцини, але в переважної більшості все пройшло більш-менш. За моєю суб'єктивною оцінкою, десь у 10% мабуть були якісь негаразди після вакцини, що доволі багато. Хоча моя вибірка і не репрезентативна, з неї важко робити якісь висновки.

Теж буквально вчора побачив порівняння природного і... штучного імунітету, але уже пізнувато. Дуже бентежить, що лікарі ніби вперше чують про реакцію з боку серцево-судинної системи на mRNA-вакцини і збору даних ніякого нема. Ніякущого, ні паперового, ні цифрового тим більше (або він захований в неочевидному місці). Пробую з горем пополам записатись до кардіолога, лікувати симптоми :D Найближче вікно - через тиждень.

Я та мій чоловік не вакцинувалися і не збираємося цього робити. Я працюю вдома за комп'ютером і дуже мало спілкуюся з людьми в реалі, тому що багато роботи немає часу. Рідна сестра чоловіка працює у лікарні та добровільно-примусово зробила Файзер два рази. Здоров'я, звичайно ж, теж похитнулося, стрибає температура вже місяць. Приїжджала до нас через дві області, ніхто сертифікат не вимагав усю поїздку, а вона пересідала на 4 автобуси далекого прямування. Ось і робіть тепер висновки. Тим більше сама еліта себе не прищеплює ні чим і ніколи.