Червоні маки, наче краплі крові

image.png

Добрий день, мої любі друзі!
Ось і залишилося менше одного тижня весни...
І знову сьогодні остання п'ятниця цієї чарівної пори, а значить і День поезії, ініційований @lilideleopolis, тож я знову приймаю участь з віршем, написаним моєю улюбленою, але трагічною, весняною порою...

І знову небо вранішня зоря
В рожевий колір ніжно одягнула...
Листаю сторінки календаря
І навіть про війну на мить забула.

Весна-краса панує навкруги
Та тішить серце з ранку і до ночі...
Я п'ю повітря, сповнена жаги,
Аж сльози навертаються на очі!

Іще одна зима пішла від нас -
Страшна, тяжка, криваво незабутня...
Та я живу на світі повсякчас
З надією і вірою в майбутнє!

Чекаю я контрнаступу, аби
Звільнили рідну землю від рашистів!
Щоб гілочки священої верби
Прогнали звідси нелюдей нечистих!

Й розквітне Україна, оживе,
В вінку бузковім зможе красуватись...
В росію верне "дзеркало криве",
Де путлеристи будуть зомбувати!

Ми ж, Українці, зовсім не такі,
Живе в нас вільний дух Січі одвіку!
І не зламають нас часи тяжкі -
Несу молитву до Святого Лику!

Але наші рідненькі захисники гинуть і гинуть від рук рашистського агресора...(((
Вчора, в День Героїв України, біля Запорізької мерії були добавлені ще 13 призм з іменами загиблих на війні запоріжців...((( На Алеї Героїв нашого Запоріжжя зараз вже стоять 107 призм, а скількох ми ще не знаємо?!((( Неможливо без болю в серці реагувати на це!(((
Вічна і Світла їм Пам'ять!

image.png
image

image.png
image

image.png
image

image.png
image

І, наче краплі крові, всюди квітнуть червоні маки...

image.png

image.png

Приєднуйтесь до чудової ініціативи #fridaypoem від @lilideleopolis, бо тут можна приймати участь не тільки зі своїми віршами, а і з віршами інших поетів, які вам дуже подобаються!

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday