Photo-essay contest nr 6 #White-essay Мої білосніжні фотомоделі / My snow-white models

IMG-df25a637881a3e5317a3cfe4553b9a97-V-01.jpeg

Всім привіт, любі друзі!
Я навіть не сподівалася потрапити в число переможців, коли вперше прийшла на конкурс зі своїми світлинами чарівних червоних троянд! А тому сьогодні я знову приймаю участь у Конкурсі "White-essay", ініціатором якого є @hive-14396, з іншими чарівними живими фотомоделями - лебедями.
Є в нашому місті Запоріжжі чудовий парк, який зветься "Дубовий гай"... А в ньому є озеро, де живуть горді величні білі лебеді.
Кожний рік, з початку весни і до пізньої осені, по декілька разів, ми з моїм чоловіком їздимо туди, щоб помилуватися ними і сфотографувати цих надзвичайно гарних істот.

Hello everyone, dear friends!
I did not even hope to be among the winners when I first came to the contest using my photos of magical red roses!
That is why today I again take part in the "White-essay" Contest, initiated by @hive-14396, with other magical live photo models - swans.
There is a wonderful park in our city of Zaporozhye, which is called "Oak Grove" ... And in it there is a lake where proud majestic white swans live.
Every year, from the beginning of spring until late autumn, several times, my husband and I go there to admire them and take pictures of these extremely beautiful creatures.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Я вирішила не зупинятися на білих лебедях, і ще хочу познайомити вас з кішкою Сніжаною моєї подруги Марії.
Коли ми приїжджаємо у гості, ця білосніжна кішечка завжди зустічаь нас на порозі будинку. Вона так спокійно реагує на нас, бо знає, що її ніколи нізащо не скривдять!)))

I decided not to stop at white swans, and I also want to introduce you to my friend Maria's cat Snezhana.
When we come to visit, this snow-white cat always meets us on the threshold of the house. She reacts so calmly to us, because she knows that she will never be offended for anything!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

Якось восени я гуляла в парку, біля фонтану. Походивши трохи, я сіла на лавку...
І тут до мене підійшла чарівна білосніжна голубка. Вона стала вишукувати насіння, абсолютно не боячись мене!)))
І, звичайно, я її сфотографувала!))) Ось вона, моя красуня-фотомодель!)))

One autumn I was walking in the park, by the fountain. After wandering around for a bit, I sat down on a bench...
And then a charming snow-white dove approached me.
She began to look for seeds, not at all afraid of me!)))
And of course I took a picture of it!
Here she is, my beautiful fashion model!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

Приєднуйтесь, друзі, до цього чудового конкурсу за посиланням:
https://hive.blog/hive-14396/@hive-14396/photo-essay-contest-nr-6

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday

Join, friends, to this competition at the link: https://hive.blog/hive-14396/@hive-14396/photo-essay-contest-nr-6

Thanks to everyone who visited my post, for comments and api!!!
Best regards @valentinaboroday

Sort:  

Вітаю з перемогою! Успіхів Вам у наступному раунді!!

Щиро дякую!)))