Буся. Допомога собачці

Сьогодні наш двір має поповнення. Нам волонтери привезли на перетримку бідненьку собачку. Її історія, як і порода, невідомі. Навіть імені ніхто не знає. Бо жила собачка ще із чотирма іншими у дворі в сусідньому селі. Але сталося горе: їх одинока хазяйка померла. Сусіди, як могли, підгодовували бідних тваринок. І шукали волонтерів, щоб якось змінити долю песиків на краще.
І ось так сталося, що наша давня знайома волонтерша Люда, у якої ми 6 років тому взяли кошеня, згадала про нас. І запитала, чи не можемо ми допомогти хоча б тимчасово і взяти одну собачку на перетримку. Звісно, я відразу ж погодилась. Тому що маю досвід, - після окупації у нас два місяці жила разом із Хенком сусідська собачка Діна. І я тоді на відмінно справлялася із цим хвостатим господарством.
Зараз ситуація трішечки інша: нова собачка стресує. Тому поки що я потримаю її в будинку, щоб спостерігати та привчати її до нас. Але як тільки Буся (думаю, таке ім'я їй дуже підходить), і як тільки Буся нас сприйме та полюбить, почнемо з нею гуляти. Вірю, що все у мене вийде. І матиму ще один досвід із допомоги песикам.🐕

6.jpg

7.jpg

4.jpg

Sort:  

Думаю ви впораетесь з цією справою.

Дякую! Повідомлятиму згодом про наші собачі справи. ;)