Зелені свята. Наші )

Ох і деньок видався у нас! Ми не планували ніяких кардинальних робіт по дому. Бо то ж Трійця, гріх працювати.
Але і готуватися до цього свята ніхто не збирався, - нема часу на такі церемонії.
Добре, що вчора вечором моя половинка несподівано зайнявся приготуванням їжі. Для мене це було приємним бонусом за трудовий робочий тиждень. А сьогодні, коли приїхали родичі, це стало нашим спасінням і нашою кулінарною фішкою! Так, саме оця 'хряпа', яку вечором зробив мій чоловік, зробила наші 'зелені свята'! )
Я знала, що до нас можуть приїхати сьогодні наші родичі. Але особистоя не встигала приготувати хоча би щось гарне для святкового столу. Зате вистачило сил і натхнення у мого чоловіка. Він нарізав і замаринував салат 'Кремлівська хряпа'. 😁 І саме ця страва зробила наші 'Зелені свята'! 😉
До моєї мами сьогодні приїхала її молодша сестра. Я не можу передати атмосферу цієї зустрічі. Тому що кожна їз сестер сприймає таку зустріч як останню. А я цього також не можу сприйняти. Бо не можу змиритися з тим, що всі ми смертні... ☹️
Салат, що нарізав вчора мій чоловік, розійшовся 'на ура'. А це, на хвилиночку, просто сира капуста, морква, буряк і цибуля. Замариновані простим соусом із води, олії, цукру і солі. У відповідних пропорціях.
Я обожнюю свою рідню. Вони хоч і рідко, але приносять своїми приїздами неймовірний позитив енергетики!
Молодша мамина сестра привезла в подарунок ось такий одяг.

2.jpg
Загалом, я дуже хотіла би частіше зустрічати дорогих гостей. От тільки росія все не заспокоїться, бомбить і бомбить нашу Україну... Раша, що вам поганого зробили оці дві бабусі??? ЗУПИНІТЬ ТЕРОР І ВІЙНУ!!!

3.jpg

1.jpg