Зимове рукоділля. Медсестра

in Team Ukraine5 months ago

4.jpg

Ох, і сподобалася мені ця ідея! Наче любов з першого погляду: тільки глянула на картинку ляльки, і одразу сказала: роблю!
Тим більше, дуже хочеться якимось чином зробити маленькі подаруночки всім медсестричкам та лікарям, що вже другий місяць роблять все для мого одужання. А тут - така цікава штука, ще й своїми руками можна зробити!
Ось так починалася моя нова лялька.

1.jpg

2.jpg

Робота над нею була настільки цікавою та натхненною, що дочка не могла стриматись від фото. Моє нестримне бажання в'язати цю іграшку заразило і її: поїхала терміново в гончарну майстерню, робити свої миски та окарини.😁 А мені тільки в радість, що у цей тривожний час ми не переймаємось планами російських агресорів на роковини їх нападу на нас. Бо проскакують дуже тривожні чутки... Та ми віримо: нічого у путіна не вийде! Наші ППО та ЗСУ, разом із ГУР та прикордонниками теж ці чутки чують. І зроблять все для нашого захисту.
Тому краще поговорити із своєю майбутньою лялечкою. 😊

10.jpg

9.jpg

8.jpg
І наостанок, щоб все було по-справжньому, одягла медсестричці маску. Щоб не заразилася від хворих сама і не заразила їх. Ось так! 😄

5.jpg

Sort:  

Гарна))

Дякую! 😊