Я працюю 2 години на день / I work 2 hours a day

in Team Ukraine5 months ago

Я працюю 2 години на день . Активно - і це ефективно, бо сфокусовано . Решту часу я медитую .
🧘Медитація - це не тільки сидіння в позі лотоса з закритими очима .
😇Медитація - це стан свідомості. Я його викликаю під час - прогулянок , бігу , спілкування з цікавими людьми (коли я дуже уважно слухаю, а не думаю що сказати) , їзда на велосипеді 🚲 , водіння машини (на автобані , в місті важко) , читання книжок📚 , відвідування музеїв (краще художніх - там розум (его) розслаблюється) , ігри з дітьми .
Тобто мій мозок 🧠 працює пасивно , він генерує ідеї та обробляє інформацію під час інших моїх активностей . Мозок переключається на альфа-хвилі , які допомагають загальній розумовій координації, спокою і пильності, інтеграції розуму та тіла і навчанню. Це найефективніший режим . Також існують Бета , Гамма , Дельта , Тета ритми - про них розповім в окремому пості .
Наразі я вирішив поділитися тим, як знання про мозок можуть напряму допомагати в діяльності , і жити в кайф .
Іноді потрібно напружитися (зробити спринт) - і я працюю 12-16 годин в день , і це дається досить легко бо я маю цей ресурс.
*в своєму телеграм каналі я ділюся ключами ефективності та корисними звичками - приєднуйтесь

I work 2 hours a day. Active - and it is effective, because it is focused. The rest of the time I meditate.
🧘Meditation is not only sitting in the lotus position with closed eyes.
😇Meditation is a state of consciousness. I call it during - walking, running, communicating with interesting people (when I listen very carefully, and not think about what to say), riding a bicycle 🚲, driving a car (on the autobahn, in the city is difficult), reading books📚, visiting museums (better artistic - there the mind (ego) relaxes), games with children.
That is, my brain 🧠 works passively, it generates ideas and processes information during my other activities. The brain switches to alpha waves, which help with overall mental coordination, calmness and alertness, mind-body integration, and learning. This is the most effective mode. There are also Beta, Gamma, Delta, Theta rhythms - I will talk about them in a separate post.
For now, I decided to share how knowledge about the brain can directly help in activities and living in high spirits.
Sometimes you need to strain (do a sprint) - and I work 12-16 hours a day, and it is quite easy because I have this resource.