You are viewing a single comment's thread from:

RE: Поляки кличуть Путіна?

in Team Ukraine3 months ago

Так може й війни б не було, якщо б докликались тоді, і з Кримом зараз жили... Дружили якось до того ж.
Мирного неба!

Sort:  

Не зрозуміла: Ви серйозно? Так докликались же, у 2014-му. Тоді й почалася кривава бійня, яка не закінчується і тепер. Чи Ви не в Україні живете? Ех, люди... 😰

А я вважав, що ми за Евросоюз та НАТО на майдані стояли
Не пам'ятаю, щоб хтось крім Кримчан та ЛДНРівців тут чекав чи кликав путіна.
Я десь помилився?

При чому тут Майдан? І Ви ж самі підтвердили - 'крім Кримчан та ЛДНРівців тут чекав чи кликав путіна'. Докликались же, ми ніби з 2014-го у стані війни? Чи 'іх там нєт'?

купка українських неадекватів путіна кликала у 2013 - 2014...

Я думав тут про майдан йдеться

Як це "нет"??? а кто тоді нашу территорію відшматовує?
Звісно є багато питань, але це скоріш до влади ніж до вас:

  • що зе за нескінченно подовжений військовий стан замість об'яви повноцінної війни? Вочевидь що вона триває?
  • Чому досі газ через нас транзитом йде путинський, я якого загарбник має значно більше профіту а ніж ми?
  • чому ато проводилося тільки проти лднр, а не і Криму включно? тим паче, що Крим вони зразу своїм визнали, а лднр відносно недавно!
  • Про відключене світло і воду на тих территоріяк, не зважаючи на наших проукраїнських людей

Зараз це риторичні питання, бо я вважаю що наврядчи ви, як і я, мали відношення до вирішення жодного з них, але маю надію, що колись ми всі зможемо отримати вичерпні відповіді на всі цікавлячі нас питання! а всі винні у смертях та у розпалі агрессії понесуть відповідні публічні покарання, звіснож в межах цивілізованих законів!

Ще раз мирного неба всім нам!