You are viewing a single comment's thread from:

RE: Artist at the factory. Part 6. Chapter 1 Radna Filipovich Sakhaltuev.

in Team Ukraine4 months ago

коли я його робила, опубліковала і перші два, які на різних мовах-зникли.
я не могла їй знайти. подумала,що вони злетіли.Потім зробила збірний ,щкода було задуму почати розповідати про карікатури та наших постановників.Вонож зникає .Запал. Оті вийшло три. За цей час до мене приєдналося на фб дуже багато іноземців. Я хочу до них донести про нашу культуру. Тому мені ще треба буде попередній матеріал перекласти. Щоб ввести їх в курс спарви. Я хочу щоб вони приєдналися до Вулею. В мене їх 5000. от думаю що всім було добре. От і напружуюсь так
Зараз пішла с життя художник "Аліси в країні чудес". Ірина Смирнова. Треба обов'язково написати, щоб була пам'ять.

Sort:  

Після публікації ви можете не одразу побачити пост в стрічці. Це специфіка блокчейну. Ще я б вам порадила з точки зору Hive не робити пости з однаковим змістом, навіть якщо мови однакові. Краще робіть двомовний пост. І ще, краще опублікувати по 1 посту в день 3 дні поспіль, ніж в один день три пости.

Дкую вам

Будь ласка 😉