Гарбузова запіканка з печерицями

in Team Ukraine6 months ago

Усім привіт! Я продовжую ділитися з вами, друзі, рецептами страв з гарбуза, які я приготував з одного великого (дуже великого 😄) гарбуза. До того я вже ділився рецептами гарбузового супу і телятини з гарбузом у темному пиві.

Тепер настала черга моєї улюбленої страви з гарбуза, з якою мене познайомила мене дружина і яка взагалі перевернула моя уявлення про гарбуз як про смачний овоч і основу для багатьох крутих страв. До того я знав лише молочну кашу з гарбузом і вона мені зовсім не подобалася (і досі не подобається, якщо чесно, я не люблю молочних страв типу гречки чи макаронів на молоці). Мова йде про гарбузову запіканку з печерицями та помідором.

То ж беремо ще частину гарбуза (чи цілий, якщо хтось з меншого готуватиме, не з такого як я 😆), точних пропорцій я не знаю, просто треба дивитися, щоб заповнити усю тару. в якій гарбуз запікатиметься, печериці та помідори просто заповнять проміжки. Отож гарбуз очищуємо від шкірки і нарізаємо на смужки товщиною 1-2 см.

Поки підготований гарбуз відставляємо в сторону і переходимо до шампіньйонів (я взяв десь пів кілограма в магазині). З них треба зняти шкірку, порізати на дрібні шматочки і легенько протушити разом з цибулею (яку також чистимо і нарізаємо кубиками), головне її не підпалити, бо для людей з частою печією воно може потім датися взнаки.

Коли чистив, знайшов цікаву печеричку, здвоєну. Два грибочки зрослися докупи, утворивши гриба-мутанта 🙂.

Ось, власне, чистимо цибульку, нарізаємо на дрібні шматочки і висипаємо на пательню, на яку ми влили трішечки олії, зовсім небагато.

Висипаємо до цибульки печериці і пасеруємо кілька хвилин:

Підтушені печериці також відставляємо в сторону, тепер переходимо до помідорів. Для страви достатньо буде чотирьох великих помідорів, в мене була більша кількість, але майже всі з них були неповними, тобто я видалив з них зіпсовані частки.

Отож, для того, щоб потім не випльовувати із запіканки помідорову шкірку, потрібно її позбутися. Її дуже легко почистити, коли помідори перед тим ошпарити окропом.

Так, переходимо до основи нашої запіканки. Для того, щоб гарбуз був смачнішим, ми обсмажуємо шматочки гарбуза на пательні, попередньо вимочивши кожну сторону в борошні. Це доволі кропітка робота, але воно того варто!

Так, викладаємо обсмажені шматочки гарбуза в посудину, у моєму випадку у гусятницю із жаростійкого скла. Тоді зверху викладаємо смажені печериці з цибулькою (фактично вони заповнюють проміжки), викладаємо нарізані кружальцями помідори і поливаємо це все майонезом (в міру, звісно). І так шар за шаром (в мене вийшло три).

Накриваємо кришкою і ставимо в духовку запікатися при температурі 180-200 градусів приблизно на годину часу.

Загалом ця гарбузова запіканка - одна з моїх найбільш улюблених страв. Це дуже смачно! 😊

Sort:  

Дуже цікавий рецепт. Обов'язково спробую приготувати

Дякую! Обов'язково спробуйте 😉

Congratulations @yetaras! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You made more than 8500 comments.
Your next target is to reach 9000 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out our last posts:

Hive Power Up Day - December 1st 2023

Цікаве поєднання

Дуже смачне поєднання 😉

Виглядає дуже смачно.

Подобається ваш рецепт де все чітко - "на глаз". Більш точніше, я на мене, і не скажеш 😂😂😂