Красиве надвечір'я

in Team Ukraine4 months ago

IMG_20231229_170144.jpg

Усім привіт! Вже кілька днів я спостерігаю за неймовірно красивими вечірніми краєвидами з мого вікна. Вже неодноразово в мене смикалася рука піти все це пофотографувати, проте я щоразу себе стримував, бо знаю, що я і близько не зможу передати все ні фотоапаратом, ні тим більше телефоном. Але вчора я не стримався, бо дуже все це було красиво. Заграва неймовірна, на пів неба. Я спеціально вийшов аж до дороги, щоб ліс не заступав мені краєвиду.

І звісно, що я не зміг передати все як було, але результат вийшов дещо кращий ніж я очікував, може через те, що вже було добряче темно, а я сконцентрувався на небі. Ось мої вчорашні фото.

IMG_20231229_170028.jpg

IMG_20231229_165954.jpg

IMG_20231229_165948.jpg

IMG_20231229_170053.jpg

Кажуть, що такий захід сонця взимку - обов'язково до сильного морозу. Заморозки дійсно були, але лише раз, позавчора. Сьогодні ж вранці, наприклад, нічого подібного я не спостерігав, хоча, очікуючи з інтенсивності вчорашньої заграви, мало так добряче проморозити. Ну і ще хочу до дати, що таку теплу погоду, як зараз, нам обіцяють ще тиждень, а потім знову морози та снігопади. Якраз вчасно, бо Маркіян на день народження замовляв санчата 😉.

Sort:  

Дивовижне у Вас небо!!!