Морозний ранок

in Team Ukraine4 months ago

IMG_20240109_085334.jpg

Усім привіт! Морозець досі тримає, не відпускає, створюючи при цьому цікаві картини. І я не лише про малюнки на склі, які зараз мало-де побачиш через повсюдне розповсюдження пластикових вікон, але й просте через те, що і природа, і село в таку погоду стають іншими. Наприклад, дуже гарно (у мене у голові крутиться трохи заштамповане кліше "зимова пастораль") виглядають білі рівні стовпи диму, які масово піднімаються в небо. Бо багато хто палить дровами - в когось твердопаливний котел чи камін, а в когось ще старий (або ж ні, бо вони знову стають популярними) п'єц.

Вчора був з Даринкою у школі, завіз пакет солодощів у клас. О, зовсім забув повідомити - вчора в донечки був день народження, так що вітання приймаються 😊. Якщо хтось це читає)). Можемо, до речі, перевірити)). Хто прочитав цей пост, пише привітання для Даринки під цим дописом 😉.

Стосовно солодощів, то це така традиція - іменинник обдаровує своїх однокласників солодощами чи фруктами, як то кажуть чисто символічно. Наприклад, я сформував міні-подарунок таким чином, щоб у кожному була вафелька, сочок та мандаринка. До речі, Даринка вперше зустрічала свій день народження під час навчання в школі, раніше це завжди було на канікулах. А тепер, коли Різдво переїхало, то і канікули трохи посунулися за ним. І Даринчин день народження перестав бути святковим (раніше це був третій день різдвяних свят, Степана).

Отож, як я написав на початку допису, був мороз і все довкола виблискувало та іскрилося. А шкільне подвір'я здавалося казковим морозним царством, то я і зробив декілька фотографій, як же інакше 🙂.

IMG_20240109_085411.jpg

IMG_20240109_091549.jpg

IMG_20240109_085422.jpg

Sort:  

Буду першою) вітання Даринці😍😉😉😉