На гриби по полях

in Team Ukraine9 months ago (edited)

Мені так сподобалися млинці з підливою з маслючків, яку робила моя дружина, що я вирішив, що хочу ще)). А для цього потрібні, власне маслючки). Я розповідав, як минулого тижня я роздобув гриби для підливи, то ж вирішив спробувати повторити це.

Для початку я вирішив поглянути зовсім неподалік, біля сосонок за зупинкою. Вони, до речі видні на фото ось у цьому пості. І знову я знайшов їх прямо на дорозі, пощастило, що не роздусив їх велосипедом. Хоча вони і так були червиві, то ж це не було б катастрофою.

Я ще пошукав маслючки біля молодих сосонок неподалік, але знаходив лише червиві маслючки. В принципі, ножку можна відрізати, і якщо далі в шапинці немає хробаків, то можна брати, але мені не пощастило.

Неподалік були також самозасіяні острівці осик, де у схожих я колись шукав червоноголовці фактично на полях, вирішив і глянути і перевірити, чи немає раптом там грибів. І вони там були!

Три червоні шапинки проглядали крізь густу траву здалека:

Ось вони попарно, тільки ближче:

Але два з них були червивими і підгнившими, то ж я взяв лише один.

У цій же "посадці", як у справжньому лісі, я побачив купу червоних суниць, але не мав часу їх збирати:

А ще була стояча ожина, дуже крупна, набагато більша від повзучої лісової. Треба когось суди надіслати, щоб це багатство не пропало.

Але я дуже хотів маслючків, тому вирішив поїхати ще в одне місце, де я також був минулого разу, але там вдалося знайти лише п'ять маслючків. Малувато для підливки 🙁 Але хоч зробив кілька фото:

Хтось тут був до мене, бо я бачив перерізані маслючки, червиві з середини. А ще руді слимаки попсули чимало грибів. Це справжнє лихо для наших країв.

Ось маслюк впав, бо йому ніжку перегризли:

Ще сходив у зарослі травою осикові зарослі і знайшов декілька червоноголовців:

Червоноголовці не є дуже смачними у підливці, та й мариновані вони ніякі, єдине їхнє призначені - посушити або заморозити, і вони будуть начинкою для вареників з грибами. Теж дуже смачно 🙂.

А маслючки я почистив, дружина відварила і вони чекали в холодильнику на товаришів, які я привіз із грибної поїздки вчора 😉. Тепер буде підливка).

Sort:  

Ай, гарні маслючки, аж запахло грибним соусом )

Так, гарні, тільки мало))

Супер! І я б не відмовилась від такої смакоти!)))

Congratulations @yetaras! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You got more than 12000 replies.
Your next target is to reach 12500 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Women's World Cup Contest - Quarter Finals - Recap of Day 2
Women's World Cup Contest - Quarter Finals - Recap of Day 1
LEO Power Up Day - August 15, 2023