Прогулянка засніженими вулицями

in Team Ukraine3 years ago

засніжений яворів 1.jpg

Привіт, вирішив трохи потішити вас, друзі, фотографіями засніженого Яворова, тієї його одноповерхової частини, яку не відрізниш від зажиточного села 😆. То ми вчора з донечкою в АТБ мандрували за продуктами, я вирішив взяти із собою фотоапарат, бо за день до того я бачив на річці неподалік (її назва Шкло, якщо комусь цікаво) молодого лебедя, більше схожого на гуску, бо ще сірого. Але лебедя вже не було на тому самому місці (якщо так можна сказати про певну ділянку річки із доволі сильною течією), проте ці засніжені вулиці із такими затишними будиночками (чогось взимку, коли ти вулиці в мороз, всі будинки здаються дуже затишними 😉) наче просилися, щоб їх сфотографували. Я не міг їм відмовити)).

засніжений яворів 5.jpg

Снігу в лютому насипало дай Боже, ще й досі вулиці нормально не прибрані. Та не зважаючи на те, в окремих місцях трактори (або ж просто люди з лопатами) понагортали справжні снігові гори.


До деяких повір'їв стежка не розчищена, можливо є ще один вхід з іншої вулиці. Хоча подвір'я дещо в занедбаному стані, там явно хтось живе.

Чималенькі льодові бурульки на даху, хоча тут радше справа в кількості, а не в їхній величині.

засніжений яворів 8.jpg

Музей Осипа Маковея, який тут народився і провів свої дитячі роки.

Хтось собі ялиночку колись посадив, а вимахала он яка смерека.

А ще трохи фотографій я приберіг, бо в цьому пості їх і так багато. 😉 Наступного разу поділюся світлинами зимової річки)).