Що це було?

in Team Ukrainelast month

Привіт, друзі! Пам'ятаєте цей мій пост кілька днів тому. Я розповідав, як я накривав виноград від ймовірних заморозків. Так от, з виноградом сталася халепа і я досі не знаю, що саме сталося ☹️. Вранці, коли у мене нарешті дійшли руки до винограду (тобто після сніданку і як ми відправили дітей до школи), то стало дуже спекотно і лозі в пакеті стало дуже парко, було видно, що там конденсуються краплі як у сауні. А коли я зняв пакети, лоза зів'яла. А до вечора подекуди почорніла, молоді листки я маю на увазі.

На молодому горіховому дереві я теж робив такий фокус, бо там були три майбутніх горішки і ми з дружиною хотіли дізнатися, які вони будуть, тобто дрібні чи крупні, бо це мав бути перший урожай. Також не вийшло 😥

Але я не певен, що і горішки, і листя на лозі "запарилися", бо я також знайшов на горісі подекуди почорніле листя, як від морозу.

І ще один кущик гарбуза так само почорнів:

Але інші, за два метри, були неушкодженими. Якщо це був заморозок, то все це дуже дивно. Бо в те, що хвиля морозу ішла смугою я можу повірити, але щоб померз вкритий поліетиленом виноград і горіхи, а купа всього іншого незахищеного поруч - ні.