Сушити сіно - справа нелегка

in Team Ukraine28 days ago

Біля самого будинку я регулярно скошую траву газонокосаркою, щоб можна було ходити і красиво щоб було. Проте, з огляду на величезну територію нашого спільного сімейного саду, все не покосиш ані косаркою, ані мото- чи електрокосою. Ну і утилітарного призначення така трава має небагато, їх хіба що використовувати в якості мульчі для кущів та інших рослин на ділянці. Але є більш практичне застосування трави - в якості сіна)) Потім взимку це сіно з'їсть корова. Звісно, чим ближче ви живете до великого міста, тим менше людей висаджують гектар картоплі (це гіпербола звісно 😄) чи трамають корову. Бо в місті можна знайти роботу і не так заморочуватися. У нашому закутку села корову тримають лише мої батьки, то скошену траву у вигляді сіна віддам їм.

Але це сіно потрібно ще посушити 🤯. Його треба перекидати і складати в копиці у разі загрози дощу. В дитинстві я пам'ятаю, що мене нікуди не випускали погуляти у разі, якщо на носі був дощ влітку, бо цінними були кожні руки, бо сіна ми сушили дуже багато.

Зараз це вже не так актуально звісно, але все нещодавно у мене було відчуття дежавю, коли потрібно було складати сіно уже в себе на подвір'ї, коли небо захмарилося, а допомагала мені вже моя сім'я)).

Звісно, Маркіянова допомога ще була незначною, але він продемонстрував свою вже чималеньку силу як на чотирирічного хлопчика 😄.

Дощ так тоді і не впав, але в тому і суть, що це постійно потрібно бути напоготові, бо якщо сіно замокне, то висушити його потім дуже важко)).

Sort:  
 27 days ago  

В мене в саду гуси були.
Це автоматично вирішує питання з травою та ще й мʼясо

Так, я знаю, колись батьки гусей тримали, вони справді здатні вищипати траву до самої землі. І не тільки траву... Тому їх треба тільки загороджувати, бо як воно поїдять дружині квіти (а вони в нас всюди), то дружина спочатку з'їсть мене, а потім гусей 😁. А це сіно якраз кошене поміж різними кущами, виноградом та квітами. Ага, а ще гуси так непогано гидять)). Тому косити чіно все ж краще)))

 27 days ago  

В мене сад на 1га був, косив, але це трохи забагато роботи. Тому гуси вирішили питання. Так, треба огорожу, бо зжеруть все.