Весняна краса. Час на вагу золота

in Team Ukraine10 days ago

Привіт, друзі! Знову я нічого не встигаю, треба поспішати, працювати, відпочивати теж треба, але ніколи, що призводить іноді до курйозних результатів, коли я вчора ввечері заснув із ноутбуком на колінах, щоб мав написати статтю ☹️. Цього напевно б не було, якби я не сів у м'яке крісло мішок біля каміну, бо було холодно, а котел я вже почистив і підготував до наступного опалювального сезону. А може й було, бо коли змучений, то заснеш і в окопі на морозі під розриви снарядів зовсім поруч...

Одним словом, ці фото зроблені минулого тижня, коли ще якесь сонечко світило, хоча вже насувалося похолодання, бо того вечора, 18 квітня, я готувався до ймовірних заморозків і накрив плівкою полуницю, обмотав кульками виноград та лохину. Наступного дня заморозків так і не було, а цю процедуро довелося повторити ще двічі. А що робити, коли діти люблять ласувати ягодами? Бо та ж лохина дорогуща, якщо вродить своя, то можна витратити на це якихось півгодини.

Але тут півгодини, там пів години, встигнути все, проект закінчити, про сім'ю не забути, з дітьми час провести (цей пріоритет я ніколи не скіпаю, але на їхню думку кожному мало часу приділяю, бо ж усі троє її вимагають, не уявляю як це у родинах із більшої кількістю дітей 😯). Отож, ліміт часу виділений на написання цього поста закінчується, крім того обід, у животі буркоче, то ж бувайте, до наступного дня! 😉