Як я гливи маринував

in Team Ukraine7 months ago

Привіт, друзі! Оце я вчора я розповідав, як я в середу по грибочки з друзями ходив. Вдалося знайти трошки опеньків та рядовок (сірих та фіолетових). Молоденькі гриби ми зазвичай маринуємо і робить це завжди дружина. Я їх чищу (або якщо не встигаю, то дружина допомагає), а вона займається подальшою переробкою. Але так сталося, що цього разу дружини не було вдома, а гриби довго тримати не можна без обробки, то ж я вирішив замаринувати їх сам. Тим більше що дружина залишила в холодильнику готовий маринад, який можна було сміло використовувати (останнього разу вона зробила більше і залишила про всяк випадок 🙂).

Отож, спочатку гриба треба почистити, обрізати корінці (якщо є) та зчистити із шапинок листя та гілочки, хвою і т. п. Наш сімейний лайфхак: гриби не розрізаємо, щоб потім спокійно помити їх під краном, так легше, а якщо бруд не відмивається, капелюшки взагалі можна губкою помити. Ці гриби, що на фото розрізані, то я просто перевіряв, чи не червиві, бо в ніжці було кілька дірочок.

Оце я помив усі гливи (звичка така так називати рядовки, хоча це не зовсім точно) і виклав, щоб вода стекла на рушник (хоча це радше для красивої картинки, бо їх все одно у воду треба буде кидати 😄).

Тепер грибочки можна порізати на шматки, так вони краще промаринуються. Ніколи не любив, коли маринують величезні грибища, особливо білі. Виглядає красиво, а смак ніякий. Тільки гриби попсули 😒.

Заливаємо чистою водою.

Далі ставимо варити. Варимо 20 хвилин, відвар зливаємо.

Знову заливаємо водою, доводимо до кипіння. Варити 20 хвилин вже не треба. Зливаємо відвар і залишаємо гриби на друшляку, щоб стекли.

Тим часом стерилізуємо банку та кришку, які використовуватимемо. Банку на кілька хвилин ставимо у мікрохвильовку, кришка металева, не можна, тому її просто прокип'ятимо.

Доводимо до кипіння маринад (не холодним ж гриби заливати, в мене був готовий у холодильнику, якщо раптом забули 🙂).

Висипаємо варені гриби у простерилізовану банку, заливаємо гарячим маринадом і закручуємо простерилізованою кришкою)).

Ось яка у мене симпатична баночка глив вийшла! 😊

Далі баночку перевертаємо догори дригом. Так прийнято робити, мабуть так перевіряється герметичність, чи кришка не пропускає повітря. Наче все добре. І закутуємо рушником, щоб баночка так постояла певний час.

От і все, я сподіваюся, що грибочки в мене вийдуть не гірші, чим у дружини 😉. І що вони не зіпсуються через ймовірне порушення технологічного процесу))

Sort:  

Wow... this all looks very good 😋👌👌👌☕... I hope next time you find them lot more .

Maybe I will really find something else, my friend, but let's remember - winter is coming! 😉

Yes ... but soon is new summer back also ;)

Thank you for the bonus!😉

Смакота напевно. А потім як класно куштувати з кашою чи макаронами

Хм.. Мені радше більше під картопельку уявляється, у будь якому вигляді)) Або в якості закусочки 😊

Manually curated by ewkaw from the @qurator Team. Keep up the good work!

Thanks a lot! 🙂

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @foxkoit.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more