Зимова чистка килима

in Team Ukraine6 months ago

Усім привіт! Нещодавно я займався одним цікавим ділом - чисткою на снігу килима, що перейшов дружині як посаг 😆. І якщо вам хтось каже, що килими то модно і їм не місце в сучасному житлі, то не слухайте чужих порад, а робіть як в першу чергу подобається чи зручно вам. У нашій кухні-студії цей килим вписався просто чудово і на ньому просто прекрасно гратися дітям влітку, коли тепла підлога вимкнута (у нас весь перший поверх викладено плиткою).

Отож, хоча килим і регулярно пилососиться, все ж із його глибин пил важко видобути повністю. То ж коли випав сніг, то я вирішив скористатися можливістю нормально його витріпати.

Спочатку я розгорнув килим до низу власне нижньою стороною і пройшовся тріпачкою, але після цього сніг був майже чистим, що логічно, де ж взятися пилу під килимом, він же згори осідає.

А от коли я перевернув килим на іншу сторону і теж добряче його потріпав, то сніг знизу був уже чорний. Оце видно, де діти товчуться )).

Я повторив цю процедуру двічі, то ж скрутивши килим, я поніс до хати. Тепер він буде пахнути справжньою морозною свіжістю 🙂.

Sort:  

Теж була думка , зробити таку справу, але я її відклала на пізніше . І думку і справу 🤪

Сьогодні добре, бо мороз і сніг на мокрий. У вас же нема теплої підлоги

А що тільки килим треба чисти , коли є тепла підлога😃

Коли мокрий сніг, то килим буде дуже мокрий, і його буде важка висушити на неопалюваній підлозі. Мова ішла про те,щоб використати тобі сухий сніг.

Теж маю старий килим ще від батьків, але поки скручений в сараї чекає на свій час. А в дитинстві згадую, перший нормальний сніг - весь будинок б'ється за шматки чистого снігу в дворі )

😄

Не ризикуєте користуватися?))

Немає поки вільної площі під нього, бо він такий дебелий.

Це прямо справжній лайвхак! І чистий і пахучий килим за одне вибивання

Це перевірений часом лайфхак))

Колись також робили так с килимом. Але в моему місті зима не така як у вас.