Те, що дає сили

in Team Ukraine2 years ago

Думала написати черговий пост про Барселонський колорит, та не цього разу. Сьогодні писатиму про себе і не тільки.

img_20211214_012850_933.jpg

За цей рік я бачила, як люди поступово чахли на очах і помирали. Чи не вперше я спостерігала за тим, як рак вміє підступно з'їдати людей. Все виглядає дуже сумно. Прикро, що пішли гарні люди.

Був період, коли жила в Барселоні сама. Морально було непросто. Інколи почувалася абсолютно самотньою і хотіла постійно плакати. Коли ж почалася терапія, то стало важко ще й фізично. Було таке, що й не мала сили сісти і поїсти.

Імунотерапія настільки важко давалася, що в думках було одне: "Як вижити?" Славчик часто запитував під час лікування чи я з ним, бо відчував, що дружина його вже десь далеко, хоч фізично й поряд.

Мене довели до розпачу лікарі, коли кожен хотів вмити руки від рани, яку спричинило лікування. Скрізь треба чекати і поки що ніхто не береться допомогти.

Часто кажуть, що я сильна. Аналізуючи тільки вище згадані події відповім: "Так, я - сильна, але це не тільки моя заслуга". Всі оті вище згадані події були під силу тільки тому, що маю віру в Бога. Саме Господь давав відвагу дивитися у помираючі очі людей і в останній момент надіслав священика аби висповідати, а вже за кілька годин жінка пішла з цього світу.

Тільки Бог міг прислати мені людей на допомогу, коли мала моральне виснаження, а потім повернув Славчика аби витягував мене з болота і давав сили жити, обдаровуючи любов'ю та турботою.

Міняв події, мої думки робив світлими, повернув любов до життя.

Він посміхається мені зранку та обіймає через Славчика, потім пише і питає як почуваюся через рідних, згодом жартує та йде разом на прогулянку через друзів, надсилає кошти через абсолютно незнайомих людей, каже про перемогу через читачів і не тільки.

Звісно, це все можна назвати самонавіюванням та наївністю, але надто багато було подій, які дивним чином складалися до купи, як пазл.

Мій Бог - реальний і Він своїх не кидає 🙃

Дякую.

Ваша Ю

Sort:  

Маю деяке відношення до храму при Інституті раку в Києві.
Є безліч історій про те, що де більше скорботи - там більше і благодаті Божої.
Тому дійсно, Бог точно з вами, коли ви перебуваєте у скруті.

Згідна, Він поряд

Congratulations @ykrutiak! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You published more than 40 posts.
Your next target is to reach 50 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!