Спогади…

in Team Ukrainelast year

Сьогоднішні події спровокували гостру рефлексію.
Згадався 2014 рік і як я тікала зі свого дому.
В мене був вибір куди їхати, а у людей на лівому березі сьогодні вибору не має - ті, хто тривалий час в окупації, але досі підтримують Україну, мають переміщуватися в рашку чи на окуповані території.
Крім того, сьогоднішня катастрофа - це не тільки втеча від ракет, а ще й від масштабної стихії, спровокованої терористами.
Дуже боляче втрачати все.
Сум, туга і невтішність від втрати того, що цінно і важливо.
Безпорадність як наслідок втрати контролю за своїм життям породжує почуття безсилля і відчуття, що немає можливості впливати на події.
Стрес провокує тривогу.
Втрати викликають відчуття порожнечі. В певний момент виникає відчуття, що життя зупинилося і надії немає.
Тепер мені вже здається, що людей, які втратили своє життя, можна впізнати серед інших.
Коли в 2014 році я щойно переїхала на Харківщину, то місцеві мені казали, що одразу видно, що я не тутешня.

В один момент розумієш, що твоє життя може вміститися в один наплічник.

І від цього є ліки - люди! І підтримка!
Для багатьох війна почалася лише 24.02.22.
Коли в 2014 році я виїхала з Луганської області, дякувати Всесвітові, мені зустрічалися в більшості хороші люди, вдячна їм всім серцем!
А ще на той момент «луганські» і «донецькі» дуже допомагали одне одному, так само як зараз гуртуються всі українці.
Зараз знайомі та незнайомі мчать на південь нашої країни, щоб протягнути руку допомоги, щоби зберегти крихітки надії в серцях тисяч українців!
Одночасно, українці виміщують свою злість в донатах на тисячі дронів для захисників, які будуть карати і мститися!
Понад усе хочу плекати свою віру в майбутнє в своїй країні, попри сум та невизначеність, попри біль від страждань інших.

Ця світлина знакова для мене - символ сьогодення - вона про боротьбу, про віру в себе, про силу не здаватися. Хтось вистоїть, а хтось здасться(

Sort:  

Congratulations @yuliya1317! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You made more than 50 comments.
Your next target is to reach 100 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out our last posts:

Our Hive Power Delegations to the May PUM Winners
Feedback from the June Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge - May 2023 Winners List

Хотів щось написати у коментарі, прочитав і слів немає. Точніше як їх підібрати вірно... Жах коїться

Кожен крок російських тварюк спрямований на те, щоб нас деморалізувати. Щоб українці знесилились та зневірились, опустили руки. В моменти розпачу, розгубленості та втоми завжди згадую тих, хто нас захищає: під цілодобовими обстрілами, в постійному стресі та втомі. І все одразу здається мізерним порівняно з їх жертовністю заради мого життя