You are viewing a single comment's thread from:

RE: Українці на Hive, або Театр Одного Актора

in Team Ukraine2 years ago (edited)

Повністю згодна з вашим планом. Але скажу, що мене здивувало і дуже засмутило через довгий час такої стратегії. Проаналізувала статистику голосування свою і за мене. І от ті наші маленькі рибки, яких я постійно підтримувала, ні разу не лайкнули жоден мій пост, не написали ні одного коментаря. Наче я просто бот. Більше того, їх сила голосу лишилась так само мінімальною, бо винагорода постійно виводиться.

Тиждень.тому я написала пост у нашу спільноту про те, що мене дуже хвилювало. Двома мовами. Тому я отримала клментарі від двох людей. Англомовних. І жодного слова від наших. Ніхто нікого ніколи не читає (крім вийнятків га пальцях рук). Винагорода не переводиться у силу голосу, щоб з часом повернути спільноті її підтримку, допомогти новим рибкам. Нічого такого.

Я рада, що ви бачите щось хороше, сподіваюсь, що з часом.будете праві Ви, а не я 😒

Sort:  

Я бачу деякі хороші світоглядні речі. Скажімо, без жодного впливу ззовні українська спільнота відкидає різні антиукраїнські сенси, і доволі активно реагує, коли такі сенси звідкись випливають. Це вже добре, і це привід вірити в майбутнє. Жвава дискусія під цим дописом також додає оптимізму. Крім цього, я бачу, що багато з авторів мають активну життєву позицію - це стосується і волонтерства, і сортування сміття, і усвідомленого споживання і інших подібних речей. В цілому в суспільстві таких людей небагато, а в українській спільноті Вулика їх відсоток значно перевищує середній по Україні.

Щодо тих негативних моментів, про які ви пишете, то це я списую на хворобу, що супроводжує будь-який розвиток. Сьогодні нам треба працювати над кількістю української спільноти, і за останній час я вже бачу достатньо цікавих авторів, які приєднуються. Коли (і якщо) така кількість стане біль-менш достатньою, то можна буде зайнятися і тим, про що ви пишете.

На жаль, чи на щастя, для розвитку будь-якої ініціативи на хайві потрібні хороші стейки, завдяки яким ми б змогли стимулювати позитивний двіж. Я маю бажання зайнятися тим, аби додати набагато більше цікавого двіжу в українській спільноті. Останні кілька років мені доводиться багато працювати над вирішенням деяких суттєвих проблем, через що не маю ані часу, ані змоги приділяти більше часу українській спільноті. Доводиться працювати вже кілька років без вихідних, відпусток та інших звичних для більшості людей речей 😎
Але, сподіваюся, що все коли-небудь закінчується, і я отримаю змогу реалізувати свої задуми щодо українського двіжу на хайві.

Не забуваймо, що відносно тих, хто тимчасово займається тут тупим майнінгом постами, у нас є дієва стратегія - припинення підтримки та застосування даунвотів. Усьому свій час. Думаю, коли цікавих авторів стане більше, треба буде почати вести перемовини і з ua-promoter'ом, і з TeamUkraine щодо додавання таких "майнерів" до стоп-листів, аби їх дописи набирали "нуль" підтримки. Ще раз повторюсь: кожен, хто щось отримує від української спільноти, має щось їй і віддавати, окрім своєї "нетлєнкі".

кожен, хто щось отримує від української спільноти, має щось їй і віддавати, окрім своєї "нетлєнкі".

Це власне і був мій основний меседж ) І до речі так, я приємно здивована кількістю коментарів!

Дякую за те, що поділились оптимізмом!