You are viewing a single comment's thread from:

RE: New Series to Watch During Quarantine

I am "destroyed" by series, I am totally addicted to them! 😂

Recently I have finished Homeland (

) and Killing Eve ( https://www.youtube.com/watch?v=Kk0PyD-XNZA ). Before that I have watched Better Call Saul ( https://www.youtube.com/watch?v=HN4oydykJFc ) which I adored and when I found out that we are waiting for a new season I though bloody hell, how can I wait for that, so I found consolation on watching Breaking Bad for the third time..! 😆

Now I am watching The IT Crowd (

) and other sitcoms in a desperate try not to get hooked again on action and suspense series and manage to get some work done! 😅

I liked all of those that you posted though and I have not seen them, so I will give them a go when I have some good amount of work done, starting with The Mandalorian!

Sort:  

xaxaxa τα εχω δει ολα εκτος απο το homelander π το εκανα drop καπου 3-4 σεζον, το βαρεθηκα :P

Αχαχαχα, απίστευτο! Που προλαβαίνεις απορώ, αλλά κι εγώ τα ίδια κάνω! 😅 Όχι το Homelander βρε, το Homeland! Αν και μάλλον αυτό εννοείς, απ' ότι βλέπω το Homelander που δεν το έχω δει έχει μόνο 2 σεζόν!

τα μπερδεψα, ειναι χαρακτηρας απο την σειρα the boys αυτος :p btw πολυ καλη σειρα

το Homeland εκανα drop :P

Τέλεια! Ναι, είναι μία από τις αγαπημένες μου πραγματικά, μου την πρότεινε το Netflix - δεν την ήξερα και έφαγα τρελό σκάλωμα! Άνετα τη βλέπω δεύτερη φορά!

Σήμερα τέλειωσα και το IT Crowd εντωμεταξύ και ξεκίνησα το The Queen's Gambit, πάλι από πρόταση του Netflix! 😅 Καλό φαίνεται!

χαχαχα δινεις πονο, εγω εβεπα πριν warrior κ mandalorian τα επισοδεια της βδομαδας κ αργοτερα λεω ν δω κ 1 απο revolution :P

Αχαχα, άστα να πάνε, την τελείωσα κι αυτήν και τώρα κάνω ένα διάλειμμα από σειρές πριν καταστραφώ εντελώς! 😅 Μάλλον κι εγώ με το Mandalorian θα συνεχίσω όταν επανέλθω!