Death of two famous people / Śmierć dwóch znanych ludzi

in Movies & TV Shows2 years ago

aaa.jpg

Today is a sad day for fans of music, movies, cartoons and comedy - two people have left who kept us entertained in these fields. They are Meat Loaf and Louie Anderson. The actor and musician (known from the album "Bat Out of Hell" and the song I'd Do Anything For Love, and in the case of the films "Fight Club" and "The Rocky Horror Picture Show") died at the age of 77, the family who informed us about his death, did not give the cause of death. I'll be honest, until now I didn't know about its existence - I don't even know the song that made him famous (although I like it, I included it in my lyrics, maybe I'll listen to the rest of the albums). It is different with the second gentleman - the cartoon "Life with Louie" was an important part of my childhood. To this day, I consider it one of the best cartoons I watched as a child. As my friend Samantha said - this cartoon deals with difficult and incomprehensible topics for a child in a smart and good way. I agree with this opinion - they were fun for both the child and the adult (my parents liked to watch it with me, and from what I heard, it was not only me who was in such a situation), and the threads that she raised stayed in my memory and more than once I returned to them, thus rediscovering their message. Anderson died at the age of 68, losing a long battle with cancer. Hope they went to a better place.

https://www.comingsoon.net/music/news/1208870-rock-star-meat-loaf-dead-at-74

https://www.comingsoon.net/movies/news/1208900-comedian-family-feud-host-louie-anderson-dead-68

Dzisiejszy dzień jest smutny dla fanów muzyki, filmów, kreskówek i komedii - odeszło dwóch ludzi, którzy zapewniali nam rozrywkę na tych polach. Są to Meat Loaf i Louie Anderson. Aktor i muzyk (znany z albumu "Bat Out of Hell" oraz piosenki I’d Do Anything For Love, a w przypadku filmów "Fight Club" i "The Rocky Horror Picture Show") zmarł w wieku 77 lat, rodzina która poinformowała nas o jego śmierci, nie podała przyczyny zgonu. Będę szczery, do teraz nie wiedziałem o jego istnieniu - nie kojarzę nawet tego utworu, który zapewnił mu dużą sławę (aczkolwiek podoba mi się, włączyłem go sobie do pisania tekstu, może przesłucham resztę albumów). Inaczej jest w przypadku drugiego pana - kreskówka "Life with Louie" była ważną częścią mojego dzieciństwa. Do dziś uważam to za jedną z najlepszych kreskówek, jakie oglądałem za dziecka. Jak to powiedziała moja koleżanka Samanta - ta kreskówka porusza trudne i niezrozumiałe tematy dla dziecka, w mądry i dobry sposób. Zgadzam się z tą opinią - były one zabawne zarówno dla dziecka, jak i dorosłego (moi rodzice lubili to ze mną oglądać, a z tego co słyszałem to nie tylko ja byłem w takiej sytuacji), a wątki które poruszała, zapadły mi w pamięci i niejednokrotnie do nich wracałem, tym samym odkrywając na nowo ich przesłanie. Anderson zmarł w wieku 68 lat, przegrywając wieloletnią walkę z rakiem. Mam nadzieję, że trafili do lepszego miejsca.

Sort:  

That comment has been deleted.

Rak przesraje byc "modny", o ile kiedykolwiek był. Szkoda, ze nic nie powiedzieli. Byl znany u nas. Co do dubbingu, nie wiedzialem o tym. W ogole dzisiaj obejrzalem z Asia 3 odcinki (bede musial obejrzec pare innych, bo nigdy ich nie widzialem xd) i nasz dubbing jest naprawde dobry. Broni sie swietnie.