You are viewing a single comment's thread from:

RE: Favorite DeFi Projects, Newly Spotted Passive Income Sources and a Lot More - DeFi Projeleri, Pasif Gelir kaynakları ve Daha Fazlası (English - Turkish)

in LeoFinance3 years ago

Çok yararlı bir yazı, emeklerin için teşekkür ederim.

Sort:  

Ben de çok teşekkür ederim Alen güzel sözlerin için 🙂 Daha önce Steem kullanmış mıydın? İlk gelen veya ara verdikten sonra dönen arkadaşlarıma bazı şeyler çok karışık gelebiliyor. Zamanla her şey yoluna giriyor. Bana sormak istediğin şeyler olursa her zaman beklerim.
!ENGAGE 25

Çok düşüncelisin, teşekkürler. Daha önce hiç Steem kullanmamıştım, bu platform ile de @suhayunus sayesinde tanıştım, yavaş yavaş öğreniyorum, şimdilik çok memnunum gayet keyifli gidiyor her şey :)

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.