You are viewing a single comment's thread from:

RE: BİTCOİN NE YAPMAYA ÇALIŞIYOR?

in LeoFinance3 years ago

Ellerine sağlık. Telefondan böyle kapsamlı, bilgilendirici yazıları nasıl yazıyorsun. İnsan hayret ediyor. Destek direnç derken kafa kalmaz :)

"Hareket halindeki trene binemezsin." derdi hocam.

Her sözü çok anlamlıymış gerçekten kendisinin. Bugün paylaştığın diğer sözü de öyleydi. Selamlar, sevgiler kendisine. Belki okuyordur öğrencisinin yazılarını :)

Sort:  

Ellerine sağlık.

Teşekkür ederim. :)

Telefondan böyle kapsamlı, bilgilendirici yazıları nasıl yazıyorsun. İnsan hayret ediyor. Destek direnç derken kafa kalmaz :)

Çok zor oluyor. Son yazıda bazı karışıklıklar olmuş daha bu gün fark ettim. :))

Her sözü çok anlamlıymış gerçekten kendisinin. Bugün paylaştığın diğer sözü de öyleydi. Selamlar, sevgiler kendisine. Belki okuyordur öğrencisinin yazılarını :)

Saygı değer bir insandı. Evet bazen içimden geçiriyorum, belki okur, diye. Bu yüzden aslında utanıyorum her yazıyı yazarken. Bir gün çıkıp yorum yapacak, diyorum: "O öyle olmaz, böyle olur." diyecek diye ödüm kopuyor. :))