You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tribe Token ve Projeleri Rehberi (Yeni Başlayanlar İçin)

in LeoFinance3 years ago

hoşgeldin su 🤗

bahsetmek istediklerim var aslında ama şimdilik kenarda bekliyorlar.

Şimdiden çok merak ediyorum. Sıkboğaz etmek istemediğimden sabırla bekliyorum. Düşüncelerine çok değer verdiğim güzel bir kız bir gün "kendinden bahsetmelisin" demişti. Ben o gün bu gündür her yazımda kendimden bahsediyorum. Az ya da çok. Birilerinin beni megaloman sanması riskini göze alarak 😀
!ENGAGE 25

Sort:  

Düşüncelerine çok değer verdiğim güzel bir kız bir gün "kendinden bahsetmelisin" demişti. Ben o gün bu gündür her yazımda kendimden bahsediyorum. Az ya da çok.

iyi ki demiş ;)
keyifle okuyorum bu sayede 🙆‍♀️

Birilerinin beni megaloman sanması riskini göze alarak

öyle düşünecek biri olduğunu sanmıyorum, varsa da kendi problemi :)

iyi ki demiş ;)

sana da dese keşke aynısını 🤗