Sort:  

:) bilmiyor

okuduğum kitaplar, izlediğim tv programları ve youtube videoları sayesinde kesintisiz günlerce konuşup anlatabilirim :)
çok zevkli konular 🎈🦉

sen de sever misin acaba bilmiyorum:)

Ne kadar güzel. Keşke anlatsan bunları. Hem ilgi alanına girdiği için yazarken de keyif alırsın.

Ben tam olarak bu tür konuların içinde değlim. Ama seveceğimi tahmin ediyorum. Çünkü çocukken mitolojiyi çok severdim, özellikle Homeros'un destanlarını, yine o konularda çıkan filmleri vs. yani onlar da bir tür efsane, mitolojik efsaneler. Bence @baycan ve @uzercanan da sever böyle şeyleri. Gizem sevilmeyecek bir alan değil.

Yazmaktan keyif alacağını tahmin ettiğim için bence yazmalısın diyorum. Ben okumayı çok isterim 🤗

Doğru tahmin aslında yakın zamanda doğa üstü farklı bir varlık olarak tanımlanan orb ı anlatan bir post paylasmistim k

Şimdi okudum onu. Çok ilginçmiş gerçekten de. Belki ben de yakalayabilirim fotoğraf çekerken 🙂 Teşekkür ederim paylaştığın için Canan 🤗
!ENGAGE 25

Ben bir kaç kere yakalamıştır. Kişinin ve bulunduğu yerin enerjisiyle alkali bir durum senin yakalayacağız dan eminim ☺️

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Keşke anlatsan bunları. Hem ilgi alanına girdiği için yazarken de keyif alırsın.

evet konuşmaktan keyif aldığım gibi yazmaktan da alırdım muhtemelen ama zaten keyif alamadığım zaman bir şey yazamıyorum, yapay gibi geliyor ve bırakıyorum o an.

Çünkü çocukken mitolojiyi çok severdim, özellikle Homeros'un destanlarını, yine o konularda çıkan filmleri vs. yani onlar da bir tür efsane, mitolojik efsaneler

ne kadar güzel ben de severim mitolojiyi hatta birbirleriyle olan bağlantıları, gezegen isimleriyle olan aynılıklarını vb. 🙂
(babil destanı, gılgamış destanı çok enterasandır, dini kaynaklarda bahsedilenlerle ortak çok noktası var hatta, ilginç.)

Yazmaktan keyif alacağını tahmin ettiğim için bence yazmalısın diyorum. Ben okumayı çok isterim

bu konular biraz uçuk kaçık şeyler olduğu için bu güne kadar bahsetmedim, insanlar inanmadığı görmediği şeylere karşı biraz alaycı yaklaştığından veya ciddiye alınmadığındandır belki bilemiyorum🙂

ama bir çay-kahve eşliğinde ne güzel bir sohbet olurdu belki @baycan ve @uzercanan da katılırdı bize :)

Çok güzel fikir. Bence şöyle yapalım. Sen postu yaz, kızları da etiketleyelim çağıralım, muhabbet edelim 🤗

tamam bu konu değilse de ilk yazdığım postta görüşmek üzere 🙋🏻‍♀️🎶

Bendece yazmalısın. Bu konular tam benlik ilgi alanım, araştırmalarım aldığım eğitimler hep bu konular üzerine. spirituel, mistik gizemli olaylar ve enerji tamda benim kalemim. Kesinlikle yazmalısın çayımı cekirdegimi alıp gelirim ☺️

@damla cım kesinlikle katılıyorum 🤗 @sudefteri güzel yazılarını bekliyorum 😍 özleniyorsun 😍

teşekkür ederim canım ❣

😍🤗

Hayır bilmiyordum 😊😍 ama gizemli mistik konuları severim 🤗 @sudefteri çok güzel anlatır ben de okurum 😊

teşekkür ederim canım, sevmeyen yokmuş gibi böyle gizemli şeyleri:)
belki bir gün anlatır konuşuruz:)

İnşallah canım senin o güzel anlatımınla dinlemek çok güzel olur 😊🤗💞

şiirlerini dinlemeyi özledim :)
hatta youtube kanalında kitaplardan da seslendirme yapabilirsin.
eskiden bir uygulama için yapıyordun, kısa kesitler beğendiğin yerleri okursun bize güzel olmaz mı :)

Aslında vakit olsa yapmayı istediğim şeyler var. Yapabilirim belki 🤗