You are viewing a single comment's thread from:

RE: My thoughts on today's first phase of the Market Restart

in LeoFinance3 years ago

I happened to see some big stores not paying attention to the rules, allowing too many customers get in at the same time and people one right next to the other in the line for the check out counter.

καλα εδω Αθηνα, στο κεντρο κ δυτικα προαστια π μενω δν τηρουνταν σχεδον τπτ. Μασκες ελαχιστοι, μαγαζια μονο αυτα σε κεντρικα σημεια εκαναν οτι επρεπε, ενα σωρο party κ μαζωξεις φουλ για αυτο κ ειμαστε κ στις κοκκινες περιοχες, σταθερες αξιες :p βαλε κ bonus τους ρομά π απλα δν ακολουθουσαν κανενα μετρο κ hello 2021 :P

εγω πονταρω εξαιτιας ολων αυτων αρκετοι εχασαν κ δουλειες κ επιχειρησεις (κ λυπαμαι αυτους π το παιξαν τιμια) θα ανοιξουν λιγο τωρα να "κινηθει" η αγορα κ μετα αυξηση κρουσματων αντε γεια παλι. yolo :P

Posted Using LeoFinance Beta

Sort:  

Εδώ επαρχία, επειδή η Πιερία ήταν στο κόκκινο, τους έχω δει να συμμαζεύονται αρκετά. Ο χαμός γινόταν σε κάτι μεγάλα κινέζικα πολυκαταστήματα που λόγω των εκπτώσεων ήταν γεμάτα ως εκεί που δεν έπαιρνε. Πέρασα χθες και προχθές απ' έξω και το είδα με τα μάτια μου. Μέχρι και στο λιντλ επικρατούσε πανικός, γεμάτο πάρκινγκ και ουρές κόσμου με καρότσια να περιμένουν να μπούνε μέσα τώρα που άρχισαν πάλι να πωλούνται και τα "απαγορευμένα" προϊόντα.

Ήθελα να είμαι αισιόδοξη, αλλά με αυτά που λες εσύ για Αθήνα μου το χαλάς :Ρ

Posted Using LeoFinance Beta

The economy need to re-orgenize

Posted Using LeoFinance Beta

xaxaxa για αυτο το ειπα ελληνικα τουλαχιστον να μν χαλασουμε την γενικη αισιοδοξια :P

Posted Using LeoFinance Beta